Hallo,
Ik ben al weken opzoek naar een goede laptop voor dagelijks gebruik, hierop hoeven niet de nieuwste spellen gespeeld te kunnen worden en hij hoeft ook geen uren zonder stroom te werken. De keuze hangt vooral af van het budget dat tussen de €800 en €900,- ligt.
Nu is mijn keuze gevallen op de Fujitsu Siemens A1650 60705. (prijs)

Dus ik heb deze besteld bij de Encyshop.nl maar na een aantal dagen kreeg ik te horen dat deze niet meer leverbaar was. Er zou een nieuw model komen die sneller en goedkoper zou zijn. Maar hier kon men niet meer informatie over geven. Dus heb ik gekozen om de A1650 dan toch maar ergens anders te bestellen. Helaas kom ik er nu achter dat deze nergens meer op voorraad is.
Daarom ben ik nu opzoek naar een andere die toch ongeveer deze specs heeft.
512 MB
40 GB HDD
15/ 15,4" WXGA
Prijs niet boven de €900,-
Athlon XP of iets vergelijkbaars
Zo lijkt mij de Fujitsu Amilo L-1310G wel wat. Deze kost €835,20
Wat me toch een goede prijs/kwaliteit verhouding lijkt.
Ook ben ik deze tegen gekomen en is misschien ook wel een mooie optie:
HP Pavilion ZV6010 AMD3000+, 512Mb,60Gb,15,4'',XPH

Alleen weet ik niet of de Enhanced 3D video wel een goede VGA is?
Heeft iemand nog andere sugesties of weet iemand waar ze nog wel de A1650 op voorraad hebben?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik ben al weken opzoek naar een goede laptop voor dagelijks gebruik, hierop hoeven niet de nieuwste spellen gespeeld te kunnen worden en hij hoeft ook geen uren zonder stroom te werken. De keuze hangt vooral af van het budget dat tussen de €800 en €900,- ligt.
Nu is mijn keuze gevallen op de Fujitsu Siemens A1650 60705. (prijs)

Dus ik heb deze besteld bij de Encyshop.nl maar na een aantal dagen kreeg ik te horen dat deze niet meer leverbaar was. Er zou een nieuw model komen die sneller en goedkoper zou zijn. Maar hier kon men niet meer informatie over geven. Dus heb ik gekozen om de A1650 dan toch maar ergens anders te bestellen. Helaas kom ik er nu achter dat deze nergens meer op voorraad is.
Daarom ben ik nu opzoek naar een andere die toch ongeveer deze specs heeft.
512 MB
40 GB HDD
15/ 15,4" WXGA
Prijs niet boven de €900,-
Athlon XP of iets vergelijkbaars
Zo lijkt mij de Fujitsu Amilo L-1310G wel wat. Deze kost €835,20
Wat me toch een goede prijs/kwaliteit verhouding lijkt.
Ook ben ik deze tegen gekomen en is misschien ook wel een mooie optie:
HP Pavilion ZV6010 AMD3000+, 512Mb,60Gb,15,4'',XPH

Alleen weet ik niet of de Enhanced 3D video wel een goede VGA is?
Heeft iemand nog andere sugesties of weet iemand waar ze nog wel de A1650 op voorraad hebben?
Alvast bedankt voor de reacties!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 10:59 ]