Toon posts:

bf2: kan niet meer inloggen.

Pagina: 1
Acties:
  • 584 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, na het einde van een online ronde ging bf2 niet verder naar de volgende maar kwam ik terug in het account kies venster, niet het venster waar je de server kun kiezen maar eentje daarvoor.
En nu zegt ie: account server connection refused.
oops?
Heb pc al opnieuw opgestart, kabel modem gereset maar ik kom er niet op.
Internet doet het gewoon!
Ik kan m'n ip niet wijzigen want als ik de kabelmodem uitzet en na een kwartier weer aan dan krijg ik gewoon m'n oude ip terug.

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Probeer het gewoon later nog eens, het kan zijn dat de account server gewoon druk is, ik heb er soms ook last van :)

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar was ik niet de enige, er zijn ineens veel minder servers beschikbaar enzo...
Maar hij doet het alweer, dit was nieuw voor mij.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:04

Stewie!

Keen must die!

Gamespy had problemen.
Is al gefixed, zie: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=92

Slotje?

[ Voor 33% gewijzigd door Stewie! op 08-09-2005 12:03 ]

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04:41
Inloggen met je account zou niks met je internet verbinding te maken hebben..Want je moet toch ook singleplayer kunnen spelen..
Maarja Gelukkig is het al opgelost.. :P

:)

• Dark0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 14:07

Dark0r

WAT

kijk eens bij ctrl + alt + del of daar rare programmas meedraaien .. misshcien is je account gekeylogged... en heeft die andere persoon nu dus een werkende bf2 account...

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:04

Stewie!

Keen must die!

Dark0r schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:10:
kijk eens bij ctrl + alt + del of daar rare programmas meedraaien .. misshcien is je account gekeylogged... en heeft die andere persoon nu dus een werkende bf2 account...
Offfffffff.........de reden van de fout is al gegeven 8)7

Verwijderd

Topicstarter
mooi, nu hebben we ook een bron om te kunnen kijken of er iets met de servers is.
Wel grappig dat 2 anderen zonder te kijken een topic openen over EXACT hetzelfde!!!
allemaal een brilletje...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Niet direct panieken en topics openen als hij eens een keer niet kan connecten. De accountserver wil ook wel eens dienst weigeren :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.