mensen,
Ik heb 2 programma's. Programma 1 roept programma 2 aan. Programma 2 sluit na een aantal bewerkingen waardoor programma 1 weer op het scherm verschijnt.
Nu wil het voorkomen dat programma 2 in de taskmanager open blijft staan waardoor programma 1 programma 2 niet meer kan openen.
Nu wil ik in programma 1 een controle inbouwen of programma 2 bestaat in de taskmanager, als dit zo is moet deze gesloten worden.
ik heb een artikel gevonden van microsoft:
Wie heeft hier meer ervaring mee en kan mij helpen?
Ik heb 2 programma's. Programma 1 roept programma 2 aan. Programma 2 sluit na een aantal bewerkingen waardoor programma 1 weer op het scherm verschijnt.
Nu wil het voorkomen dat programma 2 in de taskmanager open blijft staan waardoor programma 1 programma 2 niet meer kan openen.
Nu wil ik in programma 1 een controle inbouwen of programma 2 bestaat in de taskmanager, als dit zo is moet deze gesloten worden.
ik heb een artikel gevonden van microsoft:
Nu wil ik een Process component toevoegen, maar hoe doe ik dat? Ik heb ergens gelezen dat je 'm uit je toolbox moet slepen maar volgens mij staat deze hier niet in. Dan moet je eerst een component aanvinken in de Componenten lijst maar ook daaar kan ik 'm niet vinden.To work with processes in your classes, you add an instance of the Process component to the class. This enables your class to access processes on the servers in your enterprise, and also to start and stop new processes. Other components in your application can call the Process component if it is necessary for them to start a new process or manipulate an existing process.
Wie heeft hier meer ervaring mee en kan mij helpen?
If it does not kill u, it makes u stronger