Toon posts:

Paar krassen in VMP 410, hoe eruit halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik heb op een of andere manier een paar krasjes in mn IIyama VMP 410 zitten :( en die zou ik er uit willen halen, omdat als je op het punt kijkt waar de kras zit je vreemde kleuren ziet (vooral op wit).. ik heb een goed gekeken met een zaklamp en het is echt heeeeeeeeeeeel erg ondiep maar ja je ziet het wel helaas.. Kan je dat eruit krijgen (kan je dat onder garantie laten vervangen door IIyama >:))?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

^Up

LinkedIn WoT Cash Converter

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nee dit valt niet onder de garantie. je kan het wel laten varvangen, maar dat kost d8 ik zo'n 800 piek... ;(

Verwijderd

carglass :?

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
het kan wel met van die poetsmiddeltjes... weet je.. waarmee je ook schermpjes van mobieltjes kan ont-krassen. ik heb er zelf geen ervaring mee maar dat lijkt me een goeie plek om te beginnen

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 09:14
Ik zou er niet aan beginnen te poetsen, ik heb ze namelijk ook op mn VMP 450, ik heb Iiyama gebeld, en het laten repareren kost meer dan een nieuwe monitor. Daarna heb ik een oom van me gevraagd die in de tv reparaie zit, maar die wist ook geen oplossing

• Tech
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 21:08
Ik trok gisteren een kras in m'n 2 maanden oude VMPro450 :(
(De eerste kras is altijd het vervelendst!)

Bljkbaar is die ant-reflectielaag *erg* zacht. Dus meteen Iiyama gebeld, maar ook die hadden geen oplossing. Vervelend, maar we zullen ermee moeten leven vrees ik.. :(

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
hardstikke fijn is zon monitor dus..

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Bij mijn monitor zat ook een briefje met de waarschuwing dat de antireflectielaag ERG kwetsbaar is en dus niet met alcohol-houdende schoonmaakmiddelen bewerkt mocht worden, dan lijkt me zoŽn poetsmiddel voor je GSM (polijstmiddel geloof ik) ABSOLUUT funest voor je antireflectielaag! Je zal dus grote glimmende vlekken op je monitor krijgen.
Denk niet dat er veel aan te doen is (te koop zetten en een beetje bijleggen voor een nieuwe, zal goedkoper zijn dan repareren.)

de betaler vervuilt

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Is dat nieuw ofzo? Op m'n 3,5 jaar oude 17" IIyama zit uitwending niks op het glas voor zover ik weet. Als ik zelf van die krassen zoals jullie zou hebben, dan zou ik denk ik gewoon de hele laag eraf halen met een schoonmaakmiddel >:) Weg beschermlaag, maar ik weet niet hoeveel effect die laag heeft dus misschien mis je het niet eens zo erg. Tenzij er verlichting of daglicht op je scherm schijnt natuurlijk, maar goed.. Misschien beter geen laag dan een gekraste laag.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:00

Petuhr

FreeBSD

Ik heb precies in het midden van m'n monitor een putje zitten...
Tsja als je je monitor rechtop in een auto zet, en ernaast ligt een losse voeding en je gaat een beetje ruig de bocht om dan krijg je dat :(

Grtz..

Verwijderd

Topicstarter
is er dus alles bij elkaar gewoon niets aan te doen ? als je nou die laag in zn geheel kon weghalen.. want die reflectie heb ik niet zo'n problemen mee in mijn opstelling.

Verwijderd

heb hetzelfde. Klein krasje in m`n crt. Nix aan te doen. :( Tja, die hele crt eraf halen?? die complete laag, dat kan alleen maar lelijker worden. Verkopen en geld bijleggen is de enige optie. Of er mee leren leven. Is je vriendin wel perfect dan? :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 17 januari 2001 20:58 schreef Peltier het volgende:
heb hetzelfde. Klein krasje in m`n crt. Nix aan te doen. :( Tja, die hele crt eraf halen?? die complete laag, dat kan alleen maar lelijker worden. Verkopen en geld bijleggen is de enige optie. Of er mee leren leven. Is je vriendin wel perfect dan? :P
Nee, maar die bladdert gelukkig niet als ik er aan wrijf ;) En van alcoholhoudende vloeistoffen verlept ze ook niet zo erg als die monitoren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1