Toon posts:

Mijn Documenten verwijdert, help

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de map mijn documenten verwijdert van mijn bureaublad 8)7 en ik kan hem niet terug plakken want dan komt hij er niet in de verkenner erweer bij te staan. Ik kan hem ook niet via de prullenbak terugzetten want daar staat hij niet in. Weet iemand hoe ik deze map terug kan zetten zoals hij ervoor stond??

Besturingssysteem: WIndows 2000

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Kan je er echt ook helemaal niet meer in of is alleen het pictogrammetje weg?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:09

ThunderNet

Flits!

Op je bureaublad:

Rechtermuisknop -> Eigenschappen
Linksonder op de knop Bureaublad aanpassen...
En daar weer aanvinken?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan er wel inkomen via de hardeschijf, maar hij staat niet meer in de verkenner balk. de balk in Mijn Computer waarin als je er op klikt al je hardeschijven ziet. Daar wil ik hem garag weer in hebben.

Verwijderd

En dat in Spielerij - Games & Discussies? 8)7 :P

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je hem toevallig ook terughalen met Tweak UI :?

volgende keer moet dit in Software Algemeen

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 08-09-2005 10:05 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Oh het staat in spellen en games >< het is de 2e keer dat ik iets post dus jah

• Triqster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-03-2023
Juist daarom wordt er verzocht is de FAQ etc door te lezen voordat men een topic opent :p

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dat faq moet lezen ben ik morgen nog bezig :Y)

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:47
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:36:
Als ik dat faq moet lezen ben ik moregn nog bezig :Y)
tot morgen :/

enneh.. t antwoord staat hierboven al gegeven.. bureaublad => rechtsklik => eigenschappen => tabblad bureaublad => eigenschappen => vinkje zetten bij "Mijn Documenten"

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:36:
Als ik dat faq moet lezen ben ik morgen nog bezig :Y)
Dat faq? En ja, die moet je inderdaad lezen. Als ik mn rijbewijs wil ben ik wel langer dan 'tot morgen" bezig, maar daar zit een gedachte achter, zoook hier...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
En op andere plaatsen binnen dit forum andere topics openen werkt ook niet hiero...

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:37:
[...]

tot morgen :/

enneh.. t antwoord staat hierboven al gegeven.. bureaublad => rechtsklik => eigenschappen => tabblad bureaublad => eigenschappen => vinkje zetten bij "Mijn Documenten"
Als ik hier heen ga dan staat er niets, alleen maar of ik de internet pagina als achtergrond wil gebruiken. Ik gebruik Windows 2000 UK dus geen XP etc.

Verwijderd

Toch denk ik dat je ergens in die richting moet zoeken. Omdat ik denk dat het antwoord al gegeven is en dit topic in het verkeerde forum staat, doe ik je topic dicht.

Mocht het echt niet lukken en heb je toch goed gezocht en gelezen (het zal toch moeten), dan kun je een nieuw topic openen in het juiste forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.