Toon posts:

Vreemde kleuren in WMP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde vanaaf een stom filmpje over een skater die te hard op zn bek ging kijken maar ik kreeg erg rare kleuren in beeld, in plaats van de "normale" kleuren kreeg ik groen rood en blauwige kleuren in beeld, welke instellingen, codecs moet ik downloaden om dit te kunnen verhelpen?

Bij voor baat dank

Michiel

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:26

tweakraiser

I have such sites to show you

harwarematige versnelling aan of juist uitzetten in mediaplayer.
Anders even codecs opnieuw installeren.

Strava | Webdesign

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

meestal met groen heb je teveel codecs, maar je kan dit allemaal met gemak opzoeken op de diverse sites.

Er zijn codecpacks maar ook kan je Gspot installen, die laat zien welke je nog nodig hebt indien je er een mist.

Verder is dit wel erg basic.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

michieltje19,

Wij hebben op GoT een heleboel regeltjes opgesteld waar we van verwachten dat iedereen daar aan voldoet - deze regels hebben we vastgelegd in genoeg policies om een hele zondag middag mee te vullen. De belangrijkste regeltjes vat ik wel even voor je samen:
  • Probeer je vraag eerst zelf te beantwoorden en vertel in je topicstart wat je zoal gedaan hebt om je vraag te beantwoorden. Waar heb je zoal al eens op gezocht en wat heb je al geprobeerd? :)
  • Geef duidelijk aan wat je probleem is en sinds wanneer je het probleem hebt.
  • Kies een goede topic titel die voldoet aan de forum specifieke eisen - in Windows Operating Systems hebben we bijvoorbeeld de eis dat je het os in je topic titel staat.
Omdat je vraag verder niets met Windows Operating Systems zelf te maken heeft ga ik je topic naar Software Algemeen verplaatsen :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kan ook komen als je een Ati kaart hebt en WMV acceleration ingeschakelt staat. Dit kun je instellen bij display properties en dan 1 van die Ati tabs.