Toon posts:

Radio bij opstarten windows

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid/programma dat er voor zorgt dat als je windows opstart hij meteen een muziekzender op de achtergrond laat draaien?

bijvoorbeeld: je start windows op en meteen begint Radio538 te spelen op de achtergrond

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03-2025
Wat dacht je van het menu "opstarten" ?

Verwijderd

Open Winamp, zoek de url van Radio538 op, zet dat als enige in de Playlist, save die playlist als m3u. Zet daarna een snelkoppeling naar die m3u.bestandje in de map opstarten in "Start>Programma's"

Verwijderd

Topicstarter
Ja die oplossingen had ik alle 2 al bedacht maar is niet echt mooie oplossing omdat er dan vensters open staan.. is er niet een programma dat in je taskbar gaat zitten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:29:
Ja die oplossingen had ik alle 2 al bedacht maar is niet echt mooie oplossing omdat er dan vensters open staan.. is er niet een programma dat in je taskbar gaat zitten?
Ga naar options>preferences>general preferences van winamp en maak er system tray only van. Vink die taskbar uit.

Dit kan je echt zelf allemaal bedenken, trust me

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:45

jaKKer

liev ;x She's on Fire

als ik me niet vergis kan je toch gewoon bij winamp instellen dat ie automatisch moet minimaliseren, en bij een andere optie kan je zeggen dat ie alleen in tray staat.

En anders, ik heb een tijdje geleden uit een topic het progammatje "Internet Radio" werkt echt super lekker speelt automatisch af. Je kan ook meerder zenders toevoegen.

A kijk waddie al!

[ Voor 14% gewijzigd door jaKKer op 08-09-2005 00:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:31:
[...]

Ga naar options>preferences>general preferences van winamp en maak er system tray only van. Vink die taskbar uit.

Dit kan je echt zelf allemaal bedenken, trust me
Klopt maar dan krijg ik nog steeds bij het opstarten een winamp venster voor m'n neus en dat wil ik juist niet!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:37:
[...]

Klopt maar dan krijg ik nog steeds bij het opstarten een winamp venster voor m'n neus en dat wil ik juist niet!
Vind je t gek, je vinkt "Show Splash Screen" niet weg. Of klik op dat knopje naast de kruis in winamp, zo minimaliseer je winamp

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 00:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:42:
[...]

Vind je t gek, je vinkt "Show Splash Screen" niet weg. Of klik op dat knopje naast de kruis in winamp, zo minimaliseer je winamp
gedaan maar dan heb je nog steeds winamp onderin je scherm geminimaliseerd staan, of doe ik iets fout?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:48:
gedaan maar dan heb je nog steeds winamp onderin je scherm geminimaliseerd staan, of doe ik iets fout?
Dan doe je inderdaad iets fout :)

Winamp prefs maar eens goed bekijken dus ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Zorg dat alles er zo uitziet in je preferences.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.yuksel/w.jpg

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

ehm. Je mag wel wat meer dingen zelf uitzoeken.... het word je wel erg voorgekauwd

Verwijderd

Zie bovenstaande antwoorden, een beetje eigen inzet wordt wel van je verwacht hier, we zijn er niet om je bij het handje vast te houden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.