Hoi iedereen,
ik zit met het volgende probleem, voor ik dit aan jullie voorstel heb ik zo ie zo eerst gesearched op het web maar helaas niet gevonden van mijn probleem.
Daarbuiten heb ik ook gezocht naar mijn probleem op het GOT.
Mijn probleem:
Als ik iets wil overzetten van mijn computer naar een andere computer dan duurt erg lang, terwijl ik een 100 mb netwerkkaarrt hebt (merk: 3com 3c905c-tx).
En als ik ga kijken naar de taakbeheer/netwerk dan zie ik dat deze netwerkkaart maar 0,55-0,60% van gebruik maakt.
Ik heb dit probleem al erg lang(al een 3-6 maanden), ik heb daarvoor verschillende 10/100 netwerkkaarrten uit geprobeerd maar helaas geen effect.
Windows xp Proffesional opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft voorkomen.
Daarbuiten heb ik verschillende spyware programma's erover heen laten lopen maar helaas dit had weinig effect.
Ik heb ook nog de instellingen van de netwerkkaart geprobeerd te wijzigen maar helaas maakte niets uit.
De wijzigingen waren bij mediumtype van 10 half duplex naar 100 half duplex,etc.
Ik hoop eigenlijk of jullie misschien een passende oplossing hiervoor hebben.
De hardware:
Mijn systeem heeft het volgende:
Intel pentium 4 2,26 ghz
2x 512 mb ddr @ 266 cas 2.5
2 hardeschijven van 80 en 40 gb 7200 rpm (maxtor en Western digital)
3com netwerkkaart (3c905c-tx)
ati 9500 pro 128 mb grafische kaart
Mijn netwerkkaart zit aangesloten op een 10/100 mbit switch van conceptronic.
ik zit met het volgende probleem, voor ik dit aan jullie voorstel heb ik zo ie zo eerst gesearched op het web maar helaas niet gevonden van mijn probleem.
Daarbuiten heb ik ook gezocht naar mijn probleem op het GOT.
Mijn probleem:
Als ik iets wil overzetten van mijn computer naar een andere computer dan duurt erg lang, terwijl ik een 100 mb netwerkkaarrt hebt (merk: 3com 3c905c-tx).
En als ik ga kijken naar de taakbeheer/netwerk dan zie ik dat deze netwerkkaart maar 0,55-0,60% van gebruik maakt.
Ik heb dit probleem al erg lang(al een 3-6 maanden), ik heb daarvoor verschillende 10/100 netwerkkaarrten uit geprobeerd maar helaas geen effect.
Windows xp Proffesional opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft voorkomen.
Daarbuiten heb ik verschillende spyware programma's erover heen laten lopen maar helaas dit had weinig effect.
Ik heb ook nog de instellingen van de netwerkkaart geprobeerd te wijzigen maar helaas maakte niets uit.
De wijzigingen waren bij mediumtype van 10 half duplex naar 100 half duplex,etc.
Ik hoop eigenlijk of jullie misschien een passende oplossing hiervoor hebben.
De hardware:
Mijn systeem heeft het volgende:
Intel pentium 4 2,26 ghz
2x 512 mb ddr @ 266 cas 2.5
2 hardeschijven van 80 en 40 gb 7200 rpm (maxtor en Western digital)
3com netwerkkaart (3c905c-tx)
ati 9500 pro 128 mb grafische kaart
Mijn netwerkkaart zit aangesloten op een 10/100 mbit switch van conceptronic.
[ Voor 9% gewijzigd door viper3007 op 08-09-2005 00:22 ]