Ik ben net gaan studeren en het lijkt me nu wel handig om een laptop te kopen. Naast schoolwerk wil ik nog meer kunnen met mijn laptop. Ik wil o.a. kunnen internetten(draadloos). Dus moet de laptop in staat zijn 3-4 uur te kunnen draaien. Ook wil ik een beetje kunnen gamen, spellen zoals hl2 en WoW moeten toch wel aardig te spelen kunnen zijn.
Mijn budget is ongeveer 1000 euro, dit mag best iets meer worden als ik daardoor een hele goede deal zou hebben. Met een maximum van 1200 euro.
Ik was zelf tot de conclusie gekomen dat ik dit nodig zou hebben:
Processer: Weet ik vrijweinig van af mij lijkt alles wel goed
Geheugen: 512
HD: 60 gig
Videokaart: Hier weet ik dus echt NIETS van af voor de laptop ik wil wel in staat zijn een beetje te kunnen gamen.
Zoals je nu waarschijnlijk wel snapt weet ik er dus niets van af en zou graag want tips en suggesties krijgen van welke laptop ik zou kunnen kopen
(ik heb op het internet al zitten rondkijken bij allerlei internet winkels maar daar kan ik voor mijn gevoel niet genoeg info vinden, vaak ontbreken er dingen. Op het forum kon ik zo snel niet iets vinden wat dicht bij mijn vraag komt)
Mijn budget is ongeveer 1000 euro, dit mag best iets meer worden als ik daardoor een hele goede deal zou hebben. Met een maximum van 1200 euro.
Ik was zelf tot de conclusie gekomen dat ik dit nodig zou hebben:
Processer: Weet ik vrijweinig van af mij lijkt alles wel goed
Geheugen: 512
HD: 60 gig
Videokaart: Hier weet ik dus echt NIETS van af voor de laptop ik wil wel in staat zijn een beetje te kunnen gamen.
Zoals je nu waarschijnlijk wel snapt weet ik er dus niets van af en zou graag want tips en suggesties krijgen van welke laptop ik zou kunnen kopen
(ik heb op het internet al zitten rondkijken bij allerlei internet winkels maar daar kan ik voor mijn gevoel niet genoeg info vinden, vaak ontbreken er dingen. Op het forum kon ik zo snel niet iets vinden wat dicht bij mijn vraag komt)