Toon posts:

[OpenGL] Veel Games werken niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem al een maand of 2. Ik speel CoD/SoF2, het probleem is als ik een spel opstart en vervolgens een server gejoined heb gaat de pc crashen of naar desktop. Ik had laatst een oplossing gevonden voor SoF2 namelijk de latest patch updaten en toen werkte het weer totdat ik rebootte. Helaas bij CoD moet je de hele spel overnieuw installeren dat is minder. Heb van alles gedaan ook geformatteerd.

PC SPECS

p4 2.8 ghz
1024 ddram
6800 gt
430 watt coolermaster xtreme pwer
asrock p4vm8 mobo ofzo

PC is al 2 jaartjes oud ongeveer, en dus de HDD ook. Laatst had ik FRAPS gedownload, en opende het even na een reboot en er kwam een error met iets van 'bad sector' ik denk meteen dat het aan defragmenteren ligt. Ik ga dus defragementeren en wat zie ik?

Fragmenten Bestandsgrootte Bestanden die niet kunnen worden gedefragmenteerd
535 18 MB \Program Files\Soldier of Fortune II - Double Helix\base\update102.pk3
350 12 MB \Program Files\Soldier of Fortune II - Double Helix\base\update103.pk3
268 9 MB \Program Files\Soldier of Fortune II - Double Helix\base\update101.PK3
43 2 MB \Program Files\Soldier of Fortune II - Double Helix\gamex86.dll
24 1 MB \Program Files\Soldier of Fortune II - Double Helix\SoF2.exe
22 2 MB \Program Files\Soldier of Fortune II - Double Helix\SoF2MP.exe
149 3 MB \Fraps\fraps.exe

(Waren nog veel meer bestanden, heb even de bovenste paar genomen)

Nu ben ik overtuigd dat het de HDD is, maar ook al na een format kunnen deze bestanden niet geformatteerd worden ? Heb alles in TSKMNGR uitgezet en alsnog.

Moet ik een nieuwe HDD aanschaffen of hoe moet dat?

Bedankt
KidGoku

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 00:18 ]

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
HDD makers hebben meestal ook tooltjes beschikbaar om een schijf te controleren op fouten en deze sectoren uit te sluiten of mogelijk te repareren. Kijk eens op de maker van je hardeschijf en probeer zoiets te vinden, ik heb er mijn HDD (Maxtor, 5 jaar oud) ooit mee weten te redden :)

Trouwens, hoezo de OpenGll in je topic title? Ik zie hier niets dat te maken heeft met OpenGL :P

[ Voor 15% gewijzigd door Mafkees op 08-09-2005 10:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hier kom ik niet uit, ik heb SEAGATE st3120022a.

Heb het gevonden maar geen programma ofzo

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 22:57 ]