moraalridder-modje wel erg aan het doordraven

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:14
Mijn topic over een goedkope BBQ is gesloten omdat er een foto van een gesloopte winkelwagen in voorkomt.

|:(

Hoever kun je doordraven met modereren.
Het gaat hier om een grappig plaatje!!!!
Misschien is het zelfs wel gesoept. Je kunt wel op iedere slak zout leggen.

Word een topic waar een mop over een dom blondje verteld word, ook gesloten wegens discriminatie?

Dat het topic gesloten is... boeie maar de reden slaat echt helemaal nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ga ik toch even moraalridderen :o
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Of wilde je een discussie starten of men het wel of geen vandalisme vindt?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je hebt geluk, het is nog open :)
als het zo weer evt. dicht gaat: mail naar smartdodo(at)tweakers(dot)net

[ Voor 58% gewijzigd door Outerspace op 07-09-2005 23:13 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 07:29
Artwido schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:10:
Misschien is het zelfs wel gesoept. Je kunt wel op iedere slak zout leggen.
zeker geen idee wat n winkelwagentje kost ?? naja ik denk dat ze gewoon probere te voorkomen dat mensen dat als ideeen opdoen en daarna zelf ook ff n winkelwagentje gaan mollesteren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:23

SmartDoDo

Woeptiedoe

Jeu, fans :Y)

Het topic is alweer open en daarbij, dit soort dingen mag je in het vervolg via mijn mailbox doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
ik heb helemaal geen zin om te mailen.
gooi lekker dicht.

weet je wel wat een winkelwagen kost?

volgens mij zitten hier sommige echt te lang achter hun pc.

[ Voor 3% gewijzigd door Artwido op 07-09-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Artwido schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:16:
gooi lekker dicht.
Het is natuurlijk je goed recht om geen zin te hebben om te mailen (zou ik voor zoiets onbenulligs ook niet doen :P ), aan de andere kant heeft een puur "rant" topic over een gesloten topic ook niet zo veel nut imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 07:29
gooi lekker dicht.

weet je wel wat een winkelwagen kost?

volgens mij zijn zitten hier sommige echt te lang achter hun pc.
n/m not worth it

[ Voor 9% gewijzigd door Pilske op 07-09-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

gooi lekker dicht.
Tja, ik kan ook een inschattingsfoutje maken. Big deal en allang opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

volgens mij zitten hier sommige echt te lang achter hun pc.
Volgens mij moet er hier iemand even tot tien tellen en rustig aan doen. Een inschattingsfoutje is zo gemaakt, en als je dan meteen met woorden als "moraalridder" en smileys als |:( gaat strooien, dan kom je pas lekker volwassen over...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Artwido schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:10:
Mijn topic over een goedkope BBQ is gesloten omdat er een foto van een gesloopte winkelwagen in voorkomt.

|:(
Het hele topic gáát om een gesloopte winkelwagen. Het is niet dat er plotseling ineens een gesloopte winkelwagen verschenen in het topic.
Hoever kan je doordraven met zeiken om niets, in combinatie met negatieve smilies, scheldwoorden en beschuldigingen?
Waarom staat 'ie dan niet in het grote grappige plaatjes topic?

Nog allemaal los van het feit dat andersmans eigendommen als BBQ gebruiken na de brugklas niet grappig meer te noemen is.

[ Voor 9% gewijzigd door sdomburg op 07-09-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
SmartDoDo schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:20:
[...]

Tja, ik kan ook een inschattingsfoutje maken. Big deal en allang opgelost :)
ok sorry voor dit lieve-adjes topic dan. :)
maar vond gewoon sommige reactie overdreven en dan ook nog eens gesloten worden om die reden.

Ja ik weet dat een winkelwagentje duur is. Maar ik heb dat ding niet gesloopt. ik heb er alleen een foto van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

sinds wanneer doen we hier mee aan het moedwillig slopen van andermans eigendommen promoten???

Idioot dat er uberhaupt discussie over is of dit open moet/mag blijven. Dicht met die zooi. Als je een BBQ wilt dan heb je voor 2 euro al een wegwerpding, dit is gewoon niks anders dan vandalisme. Of ben je zo'n vent dat je de nieuwprijs van zo'n karretje vergoedt?

edit: ok, stel dat je er alleen een foto van gemaakt hebt...dan hoort je me verder niet echt ergens over, afgezien van het feit dat het geen eigen topic waard is :)

[ Voor 21% gewijzigd door kamstra op 07-09-2005 23:31 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Laten we het hierbij houden. Doel van de TS is om zijn ongenoegen te uitten over een slotje wat al weg was voor hij het topic postte :)

Verder hoort de discussie over een slotje sowieso al niet in LA thuis en aangezien er helemaal geen slotje is om over te discussiëren vraag ik me af waar het nog over gaat ;) Lekker met rust laten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
SmartDoDo schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:31:
Laten we het hierbij houden. Doel van de TS is om zijn ongenoegen te uitten over een slotje wat al weg was voor hij het topic postte :)

Verder hoort de discussie over een slotje sowieso al niet in LA thuis en aangezien er helemaal geen slotje is om over te discussiëren vraag ik me af waar het nog over gaat ;) Lekker met rust laten dus.
Ik zou het anders best nog interresant vinden om te horen waarom het topic niet dicht is gegaan met een linkje naar het grote grappige plaatjes topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:04

Piggen

Lekker bakkie

Volgens mij kunnen jullie het beter weer dichtgooien. Het wordt toch niets meer met dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

sdomburg schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:34:
[...]

Ik zou het anders best nog interresant vinden om te horen waarom het topic niet dicht is gegaan met een linkje naar het grote grappige plaatjes topic?
Misschien omdat er een leuk verhaaltje om heen is gebreid :?
Mensen kijken meteen naar de pics, en niet naar het gelul erom heen wat deze keer toch wel een intro was tot het plaatje

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:34

TheBorg

Resistance is futile.

Kan iemand dat plaatje hier even posten, ik heb geen HK access. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Outerspace schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:36:
[...]

Misschien omdat er een leuk verhaaltje om heen is gebreid :?
Mensen kijken meteen naar de pics, en niet naar het gelul erom heen wat deze keer toch wel een intro was tot het plaatje
Beetje rare redenatie, maar als dat het beleid is, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

sdomburg schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:34:
[...]

altijd jammer die grote topics... gewoon een dumpplek voor meuk die je anders nooit zou hebben gepost, weet je daar is IRC erg handig voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... als dit niet meer mag. Gooi dan ook het 'pats hier met je bekeuringen' topic dicht... dat zet mensen aan tot overtredingen. Zelfde kromme beredenatie, ver gezocht, niet reëel. Kom op, laten we dit soort zaken van de humor-kant bekijken, niet te kritisch worden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat ik nog mee mag maken dat SDD een 'moraalridder-modje' wordt genoemd. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Als raszuivere moraalridder vraag ik me af wat de topicstarter hier nou eigenlijk komt doen.
Het forum is er niet om jou in al je behoeften te voorzien. En nog denken dat je iets te vertellen hebt ook?

Het is prima dat de HK bestaat. Het is ook prima dat ik daar geen last van hoef te hebben. Dat heb ik ook niet, aangezien het tegenwoordig prima lijkt te gaan daar. Maar dit soort topics zegt meer over de topicstarter dan over het beleid, namelijk dat hij hier niks te zoeken heeft.

• RedRose
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

RedRose

Icebear

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:11:
Als raszuivere moraalridder vraag ik me af wat de topicstarter hier nou eigenlijk komt doen.
Het forum is er niet om jou in al je behoeften te voorzien. En nog denken dat je iets te vertellen hebt ook?

Het is prima dat de HK bestaat. Het is ook prima dat ik daar geen last van hoef te hebben. Dat heb ik ook niet, aangezien het tegenwoordig prima lijkt te gaan daar. Maar dit soort topics zegt meer over de topicstarter dan over het beleid, namelijk dat hij hier niks te zoeken heeft.
Moraal van het verhaal: verbeter de wereld, begin bij jezelf. :Y) Maar serieus: als je niet de moeite wil nemen om er even over te mailen en die suggestie afdoet als 'geen zin in', dan komt dat ook niet lekker over natuurlijk. :)

Sundown Circus

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[moraalriddermode]
Het verhaal er omheen, afgezien van de " :+ " op het laatst zou je kunnen zien als een overduidelijke goedkeuring jegens vandalisme, wat uiteraard even triest is als de daad zelf B)
[/moraalriddermode]

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

TheBorg schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:36:
Kan iemand dat plaatje hier even posten, ik heb geen HK access. :X
A.u.b.

Niks mis met het plaatje overigens, mag ook gewoon volgens de policy. Wordt ook niet aangemoedigd tot vandalisme hierdoor. De TS had het hoogstens bij kunnen zetten dat hij het plaatje ergens op het net tegenkwam.
De mensen die kwaad reageren zijn voornamelijk mensen die denken dat de TS zelf dit plaatje heeft geschoten en daarbij ook het karretje 'gesloopt' heeft.

Verder wel grappig, maar had in het grappige plaatjes topic gemoeten.

Maar goed, het lijkt het me een beetje einde discussie. Laat dat topic lekker op slot en laat het allemaal maar doodbloeden. Anders kunnen we wel overal moeilijk over gaan doen.

[ Voor 20% gewijzigd door DeMoN op 08-09-2005 00:56 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi is with daemon, punt lijkt me gemaakt, SmartDoDo was gewoon niet zo slim als 'ie beweerde, we denken erover na om hem StupidDoDo te noemen, dat komt beter overeen met z'n gedrag O-)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.