PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren
Je wil wel de functionalietiet van de progjes, maar niet de connecties ? Denk ff na, dat kan dus niet, je zult een compromis moeten maken.
Lang geleden dat ik atguard heb gezien 
Normaal gesproken is atguard juist de oplossing van je 'probleem'.
Da's namelijk gemaakt om connecties te voorkomen...
Niet direct voorkomen, hij meldt ze en dan kun je kiezen wat je wilt doenzetje01 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:00:
Lang geleden dat ik atguard heb gezien
Atguard draait lekker met XP, meer hoeft van mij niet
Ik zou de connecties dus op een rijtje willen zien per programma, Atguard laat een verschrikkelijk lange lijst zien met poorten en soms een programma erbij, maar ogenschijnlijk zonder structuur.
Zou er iets overzichtelijkers zijn, bij wijze van spreken zoals kazaa verkeer (alleen uiterlijk dan)
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren
Yeah, een wat modernere firewall...
edit: Of we zitten gigantisch langs elkaar heen te lullen...
[ Voor 52% gewijzigd door zetje01 op 07-09-2005 23:10 ]
Ik heb al een hele rits firewalls gebruikt, maar de meeste bevallen me niet, ze gillen te vaak, zijn lek, blokkeren mail of ze zijn net als Atguard niet erg overzichtelijk.zetje01 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:10:
Yeah, een wat modernere firewall...
'moderner' is voor mij niet het toverwoord, ik zoek de degelijkheid van Atguard in een wat overzichtelijker jasje en het liefst een programma dat suggesties kan doen om bepaalde poorten dicht te zetten.
Misschien bestaat het gewoon niet, dan ben ik snel klaar
Ben ik nou de enige die het probleem niet ziet?
Je kunt het wel inventariseren met TCPView:Speedy-Andre schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:55:
[afbeelding]
Zoveel heb ik er tegenwoordig (175 dus)![]()
Met software als Orb, Skype en VNC loopt het aantal connecties flink op.
M'n pc of modem heeft er geen probleem mee, maar zijn er tooltjes waarmee je dit aantal kunt beperken en/of inventariseren, zonder dat de helft van de programma's niet meer werkt
http://www.sysinternals.com/Utilities/TcpView.html
Voor de rest is dat niet de oplossing, dat is gewoon minder onnodige programma's gebruiken. Verder zie ik het probleem van veel connecties ook niet zo ...
outpost firewall heeft overzichtelijke oplossingen voor dit. prettige firewall ook in gebruik imhoSpeedy-Andre schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:20:
[...]
Ik heb al een hele rits firewalls gebruikt, maar de meeste bevallen me niet, ze gillen te vaak, zijn lek, blokkeren mail of ze zijn net als Atguard niet erg overzichtelijk.
'moderner' is voor mij niet het toverwoord, ik zoek de degelijkheid van Atguard in een wat overzichtelijker jasje en het liefst een programma dat suggesties kan doen om bepaalde poorten dicht te zetten.
Misschien bestaat het gewoon niet, dan ben ik snel klaar
Die heb ik een jaar geleden al eens gehad, eens kijken hoe ie nu is veranderddarklightning schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:30:
[...]
outpost firewall heeft overzichtelijke oplossingen voor dit. prettige firewall ook in gebruik imho
Het 'probleem' is dus het overzicht (dat wil ik nou eenmaal graag) en het feit dat ik de programma's niet de nek om wil draaien, maar alleen een beetje beperken.
Dingen als Orb niet gebruiken is ook een optie natuurlijk, maar daar hoef ik geen topic voor te starten
Pagina: 1