Toon posts:

Wat kost een 486/p1 laptop ongeveer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een 2ehands 486/p1 laptop te kopen en de accu moet nog werken en er moet minimaal 8 mb ram in zitten en win95 moet draaien. Ook nog een hdd van 400+ mb en kleurenscherm.

Wat zou zoiets moeten kosten volgens jullie?
Dus wat si een redelijke prijs want ik heb geen zin straks afgezet te worden ofzo.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:32

JJJ

De meesten vragen voor een 486 minimaal 400 gulden, en een P1 kost ongeveer 1000 piek, en dat loopt enorm op bij bieden :(

Verwijderd

Topicstarter
tja bij dat bieden gaat de prijs erg omhoog ja maar misschien dat ik via krant bijv nog iets kan vinden.

nog meer mensen emt een reactie?

Verwijderd

gewoon goed dom je heen blijven kijken. Ik wilde eerst ook een 486 laptopje hebben ( misschien een pentium ) met als limiet F500. tot ik er een zag staan voor F900. Een p200, met 40meg edo, en 4 gb ibm-schijf, en 20x cd-rom, en fdd.
heb hem gekocht in juni of so

zegt toch wat er mogelijk is!

ook wel wat nadeeltjes hoor, de accu is kapot, en het is een van de allereerste p200 laptop's dus. is het een enorme oude lelijke bak. 48mm DIK, en een niet zo bekendt laptop merk: CTX ( cybernote 700+ ). Ik heb hem toen gevonden op www.markplaats.nl of www.2dehands.nl . Weet niet meer welke zat toen echt overal te speuren

• JJJ
  • Laatst online: 17:32

JJJ

Doe ik ook, en nog steeds zoekende :'(

• DJSmiley
  • Laatst online: 15:37
Ik weet eventueel nog wel iemand met een 486 laptop, 66Mhz dacht ik, 4Mb, 120Mb harddisk, kleurenscherm (lijkt nog op TFT, kan iig onder een hoek toch goed lezen) en ingebouwde (canon) printer..
wil ie geloof ik 350 voor hebben..

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Heb net een P2 266 gekocht voor 1200 piek. Doet het perfect.

Een p1 is we te krijgen voor 800 piek of zo, moet je wel een beetje mazzel mee hebben.
Tjek ricardo.nl of ibazar.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
De meeste mensen die 2e hans laptops verkopen zijn bedriegers, er is altijd een essentieel onderdeel kapot.

Verwijderd

Hallo,

Ik had laats een toshiba 100CS met 75 mhz 16 mb ram 500+ HDD kleurenscherm + externe Cd speler 12x voor 125 piek gekocht
Met goede accu >:) :P

Verwijderd

Ouwe }:O

Maar ja ... wat wordt er nog veel geld gevraagd voor die afdankertjes zeg ...

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op maandag 12 november 2001 11:57 schreef Spor het volgende:
My thoughts exactly... zoveel geld voor zo weinig performance... :{

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12
Op maandag 12 november 2001 11:57 schreef Spor het volgende:
Ouwe }:O

ER wordt nog zoveel gevraagd, omdat er mensen zijn die het er ook nog voor uit willen geven! Als niemand 1200 gulden uit wil geven voor een P2-266 (sorry als ik je op je p*k trap) dan zijn er andere mensen die ongeveer dezelfde willen verkopen die hun prijs erop afstellen.

Vraag en aanbod.... |:(

Verwijderd

ik heb hier precies zo een staan als jij zou willen.
486 blabla, met alle hoeken inkijk scherm (:P), maar opstarten doetie niet meer..
Pagina: 1