Toon posts:

[nView] Per applicatie monitor uitkiezen; hoe? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

ik heb al een tijdje 2 beeldschermen op mijn computer (een 15'' TFT scherm en mijn tv) op mijn videokaart zitten (nVidia Geforce FX 5200). Ik gebruik Forceware 77.77.
Spellen vind ik op mijn tv mooier eruit zien en wil ik daarom daarop openen, maar dat gaat niet met alle spellen.
Bij GTA krijg ik de keuze tussen de 2 adapters/monitors, maar bij andere spellen niet.
Ik heb wat gezocht op GOT en kwam er toen achter dat je via nView kon instellen per exe-bestand op welke monitor je het bestand wilde openen. Ik heb wat lopen klooien, maar ik kom er niet helemaal uit, ik weet niet welke instellingen ik moet aanvinken en welke niet.

Iemand een idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; let er in het vervolg zelf even op dat die wel duidelijk en volgens de eisen is :) Verder mag je dit nog wel wat verder specificeren:
Ik heb wat lopen klooien, maar ik kom er niet helemaal uit, ik weet niet welke instellingen ik moet aanvinken en welke niet.
Zo lastig kan het toch nooit zijn?

nview en executables > [nView] Per applicatie monitor uitkiezen; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

nView ken ik niet maar ik kan UltraMon aanbevelen :)
Zeer handig programma voor dual monitor setups. Als je dat hebt geintalleerd kan je bij de eigenschappen van een snelkoppeling instellen op welke monitor ie moet verschijnen :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 19:36

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
Via de rechtermuisknop op het bureaublad, kies ik nView-eigenschappen.
Van daaruit ga ik naar Toepassingen.
Daar voeg ik via Toevoegen een executable toe.
Bij de afzonderlijke instellingen is er een gedeelte startinstellingen.
Daar heb ik al geprobeerd met "geopende vensters op beeldscherm: tv" --> dit werkt niet
Verder weet ik niet waar ik het zou moeten proberen of wat ik zou moeten veranderen.

Sorry van die titel....