Auto patcher

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-03 13:23
Hallo ik had autopatcher geinstaleerd.
Start hem op overal komt groen vinkje behalve bij sorteren..

nu had ik gelezen dat door verkeerde taal
kwam ik had de nl versie (dat is mn xp ook) toch maar ff de engelse gedaan en die doet precies zelfde

iemand nog idee ??

alvast bedankt ??

shit... zie net dat topic naam niet echt duidelijk is kan iemand die ff edite |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Remco Tr op 07-09-2005 21:41 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zou je wellicht in het vervolg duidelijker en liefst in volledige zinnen kunnen uitleggen wat je probleem nu is?

Ik ken Auto-Patcher niet, en met mij nog meer mensen.
Aan jou dus de taak om je post duidelijk te maken zodat je meer kans hebt op hulp.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-03 14:00
Vertel bijvoorbeeld eens wat autopatcher moet doen? Of wat je dan wil patchen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik begrijp helemaal niets van je verhaal? Wellicht is het inderdaad een goed idee om volledige Nederlandse zinnen te posten. Over je topictitel; je kan zelf een gewijzigde topictitel doorgeven doormiddel van de Topicreport functie bovenaan (handje); of in het vervolg gewoon direct een goede titel invoeren die wel voldoet aan de eisen :) Ik sluit je topic omdat het totaal onbegrijpelijk is, in het foute subforum staat (AutoPatcher is geen onderdeel van Windows) en volgens mij met wat troubleshooting zelf op te lossen is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.