Ik heb Planet ADSL en wil daarmee met een Linksys ADSL2MUE modem in combinatie met Linksys WRT54G router gaan gebruiken. De vraag is dan ook of dit gaat werken. Zelf heb ik al ge-emailed met linksys zelf, die zeiden dat het kon via " bridge mode only" op de modem zelf en met de router via ppoe verbinding maken.
Hierna heb ik planet een e-mail gestuurd of dit mogelijk zou zijn/dan wel zou werken. Dit omdat ik op GoT zelf heb gevonden dat er soms problemen met bridge mode only zouden zijn.
Dit was het e-mailtje:
Nu vraag ik mij af of jullie weten/ denken dat dit zal werken? Alvast bedankt!
Hierna heb ik planet een e-mail gestuurd of dit mogelijk zou zijn/dan wel zou werken. Dit omdat ik op GoT zelf heb gevonden dat er soms problemen met bridge mode only zouden zijn.
Dit was het e-mailtje:
Hier krijg ik natuurlijk een reactie op die verwacht werd. Dit was namelijk dat deze modem niet ondersteund werd en niet werd aangeraden en dat ik bij hun wel een modem kan bestellen.Ik heb ADSL-comfort van planet. Daarnaast heb een draadloze router in mijn bezit, namelijk de Linksys WRT54G. Deze heb ik echter niet in gebruik maar wil dit wel gaan doen. Hiervoor heb ik een ethernet modem nodig. Hiervoor zou ik graag de Linksys ADSL2MUE modem willen kopen.
Nu heb ik van de linksys helpdesk vernomen dat ik dan de "bridge mode only" moet gebruiken in het modem en ppoe verbinding moet gebruiken in de draadloze router(WRT54G) om de verbinding gegevens in te vullen.
Mijn vraag is dan ook of dit zal werken met ADSL comfort van Planet internet.
Nu vraag ik mij af of jullie weten/ denken dat dit zal werken? Alvast bedankt!