Toon posts:

[HTML] Gemakkelijk programma om kalenders te maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma dat kalenders in puur HTML kan creeren. Het geniet de voorkeur wanneer het programma een mogelijkheid biedt om vanuit het programma de taken per dag in te vullen en eventueel later nog te wijzigen.

Het moet ook nog eens een gratiz programma zijn (legaal dus)..

Sorry voor de lastige wensen, het is niet voor mezelf hoor ;)

En ja, ik heb gezocht maar niets volledig naar wens gevonden....

Verwijderd

Je kunt geen programma's maken in puur html, html is een opmaaktaal. Om iets te kunnen opslaan en later te kunnen wijzigen zul je bijvoorbeeld met php en een mysql database aan de gang moeten...

edit:
Zoals ik het begrijp wil je een html kalender, waar je dus dingen in kunt wijzigen / toevoegen (via een soort webinterface dus) ? Dit zal toch echt in php/mysql moeten.
Ik kan het natuurlijk verkeerd begrepen hebben :+

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 20:48 ]

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:25

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Volgens mij zoekt Dee-ehn een programma om die kalenders mee te genereren in HTML :)

Dee-ehn: Je zegt dat je al gezocht hebt, maar welke programma's heb je al geprobeerd? Dan hoeven we die iig niet te noemen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Wacky op 07-09-2005 20:27 ]

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Topicstarter
Wacky schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:26:
Volgens mij zoekt Dee-ehn een programma om die kalenders mee te genereren in HTML :)

Dee-ehn: Je zegt dat je al gezocht hebt, maar welke programma's heb je al geprobeerd? Dan hoeven we die iig niet te noemen :)
Ja dat zoek ik idd!

Euh ik heb vanalles geprobeerd, maar geen programma gevonden wat voldoet EN gratis is (zonder backlinking etc). Sorry, ik maak de voorwaarden niet, ik zoek amper ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:25:
Je kunt geen programma's maken in puur html, html is een opmaaktaal. Om iets te kunnen opslaan en later te kunnen wijzigen zul je bijvoorbeeld met php en een mysql database aan de gang moeten...

edit:
Zoals ik het begrijp wil je een html kalender, waar je dus dingen in kunt wijzigen / toevoegen (via een soort webinterface dus) ? Dit zal toch echt in php/mysql moeten.
Ik kan het natuurlijk verkeerd begrepen hebben :+
Euh ja een beetje wel een een beetje niet. Ik zoek idd die functionaliteit. Echter... niet via een AMP combinatie oid, maar via het een of andere Winddoos programmatje wat de gevraagde HTML code/kalender genereert. Ik heb er reeds gevonden, maar allemaal commercieel.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52

crisp

Devver

Pixelated

Maak het zelf?

En als je dat niet kan dan is dit niets meer dan een scriptrequest, welke we hier niet toestaan...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.