Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Intentionally left blank
Het switchen naar de T.net Frontpage is dat een primaire functie
nofi hoor
Trouwens
Back (L) heeft toch detzelfde als backspace? Wordt die dan ook wel gebruikt
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Intentionally left blank
Denk er iig even over nacrisp schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:35:
De link met de frontpage is (in ieder geval voor ons) wel belangrijk ja
Ik merk wel wat er uiteindelijk gebeurt. Wil alleen zeggen dat er misschien puntjes inzitten die ik waarschijnlijk helemaal niet gebruik, maar de TR functie gebruik ik dus erg vaak
Verder wordt het posten nog steeds een stuk meer gedaan dan het maken van TR's hoor
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Oh, ik snap het welmoto-moi schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:54:
Hoe meer van die sneltoetsen, des te ontoegankelijker wordt de site, vergeet dat asjeblieft ook niet
Verder wordt het posten nog steeds een stuk meer gedaan dan het maken van TR's hoor
Maar ik gebruik gewoon een aantal helemaal niet, en dat dacht ik leuk op te vullen met een TR sneltoets. En ik dacht dat Back overbodig was/is omdat Backspace dezelfde functie heeft.
Als het niet doorgaat, willen jullie hem bij mij in het account integreren
moto doe jij eens kijken @ tr statistieken
Waarom wordt een site ontoegankelijker dan als je meer sneltoetsen hebt? Zolang sneltoetsen niet conflicteren met toetsen van je user agent is er toch geen probleem en zitten sneltoetsen niemand in de weg toch?moto-moi schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:54:
Hoe meer van die sneltoetsen, des te ontoegankelijker wordt de site, vergeet dat asjeblieft ook niet
Ik neem aan dat moto hier doelt op een preferences scherm wat alsmaar groter en onoverzichtelijker wordtHarm schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:00:
[...]
Waarom wordt een site ontoegankelijker dan als je meer sneltoetsen hebt? Zolang sneltoetsen niet conflicteren met toetsen van je user agent is er toch geen probleem en zitten sneltoetsen niemand in de weg toch?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dat verneukt de lay-out niet.
En er één bij doen word het echt niet zoveel groter en onoverzichtelijker van.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()