Toon posts:

[HTML] marges en scrollbar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
subject vergeten, bij deze: [HTML] marges en scrollbar

Ik ben bezig een website aan het maken, echter gaat dit niet geheel van een leien dakje, en hopelijk kan iemand mij op dit forum helpen met een heel irritant probleem.

Het gaat om deze website: (even iets in test gemaakt)

http://www.verzekerje123.nl/test/

Ik heb bijv. 3 frames in het middelste heb ik even een link geplaatst welke geopend wordt in het onderste, even niet op het ontwerp letten het gaat om het functionele.

Als ik op de link klik wordt er een pagina geopend die gebruik maakt van een stylesheet bestand, als ik dit css uitschakel heb ik hetzelfde probleem dus ga er even vanuit dat dit het probleem niet kan veroorzaken.

Waar gaat het om ?

Ik krijg aan de onderkant een scrollbar die er mijns inziens totaal niet hoeft te zijn.

Klik maar eens op verzekeringen en dan onderaan op "overlijdensrisicoverzekering", dan krijg je een scrollbar aan de rechter en onderkant. Rechterkant is geen probleem, de onderste wel.
Bij uitvaartverzekering heb ik GEEN scrollbar aan de onderkant, terwijl ik nergens iets van marges of iets heb gezet of kan vinden.

Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen of oplossen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 20:14 . Reden: subject vergeten ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

En toch is het je CSS die het probleem veroorzaakt, als ik de CSS uitschakel met de webdev extensie werkt het prima.

Waarschijnlijk ligt het hier aan ;)
code:
1
2
3
#rekenmodule{
    min-width: 835px;
}

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de code

[/quote]

3
#rekenmodule{
min-width: 835px;
}
[quote]

Verwijderd uit het CSS sheet, maar nog steeds hetzelfde resultaat.

Ook heb ik min in max aangepast, 835 naar 635 aangepast maar nog steeds een scrollbar aan de onderkant.

Wat doe ik verkeerd ?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

Als je die #rekenmodule weghaalt en je #main op width:100% zet werkt alles prima hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
bij mij niet, ik word gek man............ :(

als ik die hele rekenmodule eruit sloop en de main op 100% zet dan werkt het niet bij mij,

alle temp. files e.d. gedelete, same problem.

Zie ik iets over het hoofd ofzo.....

Het rare is dat als ik de link in een nieuw venster open ik idd maar 1 scrollbar heb aan de rechterkant, maar zodra ik hem in een frame eronder open (terwijl de breedte identiek is) krijg ik een scrollbar aan de onderkant.

Verwijderd

Hier werkt het prima hoor. Geen scrollbar in zicht :7

Verwijderd

Topicstarter
Ook niet als je wat subopties aanklikt ?

Bijv. uittvaartverzekeringen e.d. ?

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier ook niet.
Pagina: 1