Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pc's / Monitor defect, mogelijk piekspanning???

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• whazzzup
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 12:16
Het volgende gebeurde dus gisteren, zit dus net achter de computer valt computer en monitor uit, computer start niet meer op en de monitor blijft de stand-by lichte knipperen.
Gelijk start ik een andere computer op de ook direct uit valt en ook niet meer opstart als enigste dat beide computers doen is piepen, na uitgezocht te hebben blijken beide computers een defect geheugen of iets dergelijks schijnt te hebben

Gelijk ging m'n eerste gedachte uit naar piekspanning maar misschien dat andere wat anders weten.

Heb vandaag nog wel ff gebeld met Eneco maar daar is niets bekend van piekspanning of dergelijks.

Is er verder nog iets bekend waar je zoiets nog kan claimen, want 2 computers en een monitor naar z'n grootje is wel een duur grapje.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Als je verder geen speciale verzekering hebt op dir soort ongevallen (piekspanning,bliksem ed.) denk ik dat je pech hebt helaas.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dit is ook niet zozeer een electronicavraag, maar meer een verzekerings-iets. Ik zou 'm naar SG schoppen, maar omdat de TS daar nog niet inkan, zet ik d'r maar een slotje op.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00

SmartDoDo

Woeptiedoe

En vervolgens gewoon naar SG moven. Kortsluiting Sprite_tm? ;)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Errrm, nou, dat was ik niet, I was framed, they made me do it!
* Sprite_tm kruimt onder z'n bed...

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.