UUuuuhhhh Mario-waar op Japanse gsm's

Pagina: 1
Acties:

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:13

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
ok kan iemand mij van de redactie meer uitleg geven want ik en de meeste andere snappen dit bericht niet

1 de nieuws waarde ontgaat mij
2 de bron zou de redactie moeten zijn ???
3 de ge geven link is on leesbaar zelf in bablefish

[ Voor 39% gewijzigd door player-x op 07-09-2005 18:20 ]

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:04

--MeAngry--

aka Qonstrukt

player-x schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:16:
ok kan iemand mij van de redactie meer uitleg geven want ik en de meeste andere snappen dit bericht niet
Hoezo niet? Dat je de bronpagina niet kunt lezen ok, maar Nederlands lijkt me toch niet zo moeilijk? :P

Tesla Model Y RWD (2024)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het staat toch gewoon duidelijk in het bericht? :?

• Harm
  • Niet online
Waarom de bron de redactie is, vraag ik me ook af, maar daar kan Bart ongetwijfeld zelf een antwoord op geven. Dat je de gegeven link niet kan bekijken, is jouw probleem, moet je maar een Japanse tekenset installeren :P .

• Rafe
  • Laatst online: 27-06-2025
Was het niet zo dat er automatisch 'Tweakers.net redactie' bij de bron kwam te staan als deze niet werd ingevuld in de DSP? Meen me zoiets te herinneren uit mijn tijd :).

• player-x
  • Laatst online: 07:13

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:17:
Hoezo niet? Dat je de bronpagina niet kunt lezen ok, maar Nederlands lijkt me toch niet zo moeilijk? :P
oké misschien heb ik een verkeerde kijk op tweakers maar ik dacht dat tweakers nieuws van uit en journalisties oogpunt bracht
maar van mijn stantpunt hoord een bericht toch beter te zijn onderboud

Er wordt een bericht ge post met als bron de redactie lijkt mij niet erg waarschijnlijk om dat ik denk dat nintendo nederland geen nieuws berichten geeft over een serves in .jp
Als ondersteuning wordt er een link geplaast die zelfs met bablefish geen verduideling geeft
Mijn vraag die mij rijst is dan ook waar komt dit bericht vandaan en wat moet ik hier mee

dat de nieuws waarde van somige berichten me ontgaat is meert mijn probleem je kan niet iedereen gelukig maaken maar hier heb ik toch mijn vraagen bij

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• Ghost
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-02-2025

Ghost

Phasma Ex Machina

Omdat informatie verspreid was over een serie websites die ik heb geraadpleegd, heb ik besloten dit als originele t.net-content te beschouwen. Voor de volledigheid heb ik de officiële website erbij vermeld, om te voorkomen dat mensen zouden gaan denken dat ik dit uit mijn duim zuig. Een simpele google levert al goede resultaten op als je een 'second opinion' zou willen hebben :)

De nieuwswaarde van het artikel is vooral dat Nintendo voor het eerst een stap heeft gezet in de richting van mobiele telefonie. Normaal beperkt the big N zich tot eigen consoles.

When in doubt, press some random buttons.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ten overvloede nog een keer:
Nintendo zoekt gsm's op. Dat is op zich best wel big news. Nintendo, dat zich altijd al toelegde op zijn eigen consoles, gaat nu ook games voor 'een ander platform' uitbrengen. Nieuwswaarde lijkt me duidelijk, zelfs al is het enkel in Japan (voorlopig)
2 de bron zou de redactie moeten zijn ???
Dat heeft verschillende mogelijkheden. Ofwel is er een persbericht op de redactie binnengekomen, ofwel is het 'eigen content' zoals reviews en dergelijke, ofwel is er van heel wat verschillende sites info gecombineerd, zodat er niet één bron als dè bron aan te wijzen is. Het laatste geval is hier dus geldig.
3 de ge geven link is on leesbaar zelf in bablefish
Tja, "all your base are belong to us"-vertalingen van automatische vertaalmachines zijn bekend, daar doe je niks aan. Verder is er geopteerd om niet een willekeurige andere nieuwssite als bron te kiezen, maar het originele persbericht. Lijkt me een logische en correcte keuze.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Pagina: 1