21 augustus heb ik bij dé PCzaak (www.pczaak.nl) een asus x800 pro besteld. De dag nadien kreeg ik een mail van hun met daarin de vermelding dat ik 5€ te weinig heb overgeschreven (in verband met levering in België, terwijl ik duidelijk op hun formulier België had geselecteerd). Daarna melden ze dat de kaart uit voorraad is en dat ze het bedrag zo spoedig mogelijk zullen terugbetalen. Nu wacht ik al sinds 23 augustus op de terugbetaling van die 200+€. Is het normaal dat dit 2 weken duurt?
Ik denk dat je toch echt bij die zaak zal moeten zijn om het te regelen, spam ze gewoon met mail en tel
Normaal is een breed begrip, het zal per winkel verschillen. Sommige winkels laten de eigen medewerkers een dergelijk bedrag gewoon direct even terugboeken, andere winkels doen dit eens of tweemaal per maand op de afdeling administratie voor de overzichtelijkheid in de eigen boekhouding.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:05:
Is het normaal dat dit 2 weken duurt?
Het is op zich niet onredelijk of asociaal om daar 2 weken op te moeten wachten, tot een maand lijkt mij redelijk, daarna wordt het allemaal wel wat erg langdurig. Ikzelf zou na een 2 weken wachten wel even informeren bij de betreffende winkel, maar mij op dat moment nog geen zorgen maken...