Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een Asus kt33 handheld nou wou ik hem ook gebruiken als gps dus ik ben verplan om een gps antenne te kopen nou vroeg ik me af als je die gps aan je pda aansluit moet je dan ook die drivers bij instaleren?of is dat niet nodig een collega van mijn die zegt op pda hoef je geen drivers te instaleren (voor die gps antenne ) Is dat waar?

Alvast bedankt

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
wat maakt het uit? als je een gps antenne koopt dan krijg je er toch software bij als het nodig is? O_o

Get Airflow, save the world.

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 23:27
Voor bluetooth GPS ontvangers niet nee. Volgens mij voor sommige CompactFlash insteek kaarten wel.

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 20:37
Voor seriele gebeuren enzo niet. Maar idd voor compactflash enzo wel. De software die de GPS gaat gebeuren moet gewoon de seriele poort openen en de goede baudrate enzo hebben. Dan werkt het geheel wel.

Klaas

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-11 19:15
Een Asus KT33? Ik ken wel een A620 en een A730 maar een KT33? dat klinkt meer als een moederbord dan een handheld :S

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal
Deze aansluiting die ken ik niet http://www.georgecogps.com/images/mini/georgecogps1.jpg (foto dan rechts boven) maar die aansluiting kan wel op myn pda.
Heb je ook drivers nodig voor die port?

@contagion je heb gelijk ik heb verkeerd gekeken

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 20:37
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:40:
Bedankt allemaal
Deze aansluiting die ken ik niet http://www.georgecogps.com/images/mini/georgecogps1.jpg (foto dan rechts boven) maar die aansluiting kan wel op myn pda.
Heb je ook drivers nodig voor die port?

@contagion je heb gelijk ik heb verkeerd gekeken
Dit lijkt serieel te zijn. Dus dat moet kunnen zonder driver. Bekijk wel goed in de programma waarmee de de gps gebruikt dat je alles goed instelt. Anders dan kun je er niks mee.

Klaas

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Voor de duidelijkheid: een GPS-ontvanger is iets anders dan een GPS-antenne. Jij wilt een GPS-ontvanger met een ingebouwde GPS-antenne.

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

j-w schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:45:
Voor de duidelijkheid: een GPS-ontvanger is iets anders dan een GPS-antenne. Jij wilt een GPS-ontvanger met een ingebouwde GPS-antenne.
Dat wil ik ook.

Ik heb een Dell X50v en wil graag van tomtom gebruik gaan maken.
Heeft er iemand ervaring met een gps-ontvanger die in het compactflash - slot past, zoiets als dit??

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

nowell schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:09:
[...]

Dat wil ik ook.

Ik heb een Dell X50v en wil graag van tomtom gebruik gaan maken.
Heeft er iemand ervaring met een gps-ontvanger die in het compactflash - slot past, zoiets als dit??
De chipset is erg belangrijk bij een GPS-ontvanger. Verdiep je een beetje in de verschillende chipsets die op de markt zijn.

Mijn advies is een ontvanger te kiezen met een SIRF III chipset.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 23:18
En let op dat als je een ontvanger met kabel wilt, dat je handheld seriele poorten ondersteund. Na veel klooien kwam ik dus achter dat mijn HP iPAQ 6340 geen seriele poort heeft, en dus alleen met bluetooth ontvanger kan werken. Niet dat HP dat meteen vertelde... moesten ze weer maanden mee wachten :(

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Jiriki schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:27:
En let op dat als je een ontvanger met kabel wilt, dat je handheld seriele poorten ondersteund. Na veel klooien kwam ik dus achter dat mijn HP iPAQ 6340 geen seriele poort heeft, en dus alleen met bluetooth ontvanger kan werken. Niet dat HP dat meteen vertelde... moesten ze weer maanden mee wachten :(
das wel een kl*te streek... maar ik zoek dus (het liefst) een CF-gps

Verwijderd

ik ben beetje aant kijken voor gps - ontvanger ik had er 1 van n maatje geleent om te kijken of hij werkte met mn N70 en dat deed ie
het was een DELL gps ontvanger die via de site in een complete set verkocht wordt voor de
AXIM x30, x50(v) en x51(v)

maar mijn vraag is nu welke chipset zit er in deze ontvanger

hier de link naar de site
http://accessories.euro.d...&l=nl&cs=nldhs1&sku=49978

is dit gewoon sirf III?

dank je
Pagina: 1