Ik heb een geforce FX 5700 met een kapotte koeler. Dit probleem is inmiddels verholpen door er een processorkoeler bovenop te plaatsen (dit werkt schijnbaar goed), nu wil ik graag weten hoe heet de kaart word maar kan nergens een progje daar voor vinden. Kan iemand mij helpen?
Volgens mij zit er op de fx5700 geen sensor dus is het volgens mij niet mogelijk.
Dan is er nog een primitieve manier, houd je hand op de koeler
.
Dan is er nog een primitieve manier, houd je hand op de koeler
edit:
op de koeler zou niet zo verstandig zijn, ik bedoel natuurlijk de rest van de kaart
op de koeler zou niet zo verstandig zijn, ik bedoel natuurlijk de rest van de kaart
[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 07-09-2005 17:19 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ok nou ja daarom zei ik dat hij schijnt te werken want hij blijft koeler dan de FX 5900 van een vriend van mij. Maar k wilde wel eens zien hoe heet hij nou werkelijke werd. maar in ieder geval bedankt!
Verwijderd
Ik heb zelf een FX 5700 gehad van ASUS en ik kon wel temps uitlezen met de nvidia driver volgens mij.
Move AV - > V&B
En als het goed is kun je het gewoon uitlezen in één v.d. tab's van de nVidia driver:
En als het goed is kun je het gewoon uitlezen in één v.d. tab's van de nVidia driver:
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
nope... ligt aan de fabrikant 
Dus kijken of het werkt zoals eerdergenoemd: met tabblad of rivatuner, ander is het pech hebben.
Je kunt dan altijd nog zelf een temperatuursensor op(in) de heatsink bij de GPU plaatsten, zoals een echte tweaker betaamd te doen.
Dus kijken of het werkt zoals eerdergenoemd: met tabblad of rivatuner, ander is het pech hebben.
Je kunt dan altijd nog zelf een temperatuursensor op(in) de heatsink bij de GPU plaatsten, zoals een echte tweaker betaamd te doen.
U vraagt, wij antwoorden.
Pagina: 1