Ik heb hier een nieuwe Pendrive usb 2.0 IVO-F USB-stick/MP3-speler. http://www.pendrive.com/products/pendriveivo/
De speler op zich werk perfect.
Ik heb Windows XP sp2 op 2 pc's. Op pc1 herkent hij de stick als mobile storage device. Voegt ook een schijfje toe bij Deze Computer, ik kan er ook inkomen dan is hij leeg (wat niet klopt) en verder kan ik niets doen. Niet formateren, niets kopieren, niet verwijderen (hij laat niets zien dus kun je ook niets verwijderen natuurlijk). Hij voegt ook geen schijf toe bij "Schijfbeheer?!!. Maar in apparaatbeheer zegt ie dat het apparaat goed werkt. Er zijn geen drivers vereist volgens de fabrikant.
Verder hangt de MP3 speler zich na 4 sec. ongeveer op als ik hem in de usb poort steek. En blijft hij bevroren totdat ik batterij eruit haal.
Dan op pc2. Plug ik hem in herkent hem, en alles doet het perfect
.
Hoe kan dat nu? Ik heb al gekeken welke windows drivers er gebuikt werden dat was:
system32/drivers/disk.sys (versie: 5.1.2600.2180)
system32/drivers/partmgr.sys
Ik heb toen beide bestandjes van pc2 naar pc1 gekopieerd. Maar nog steeds zelfde probleem.
Heb de fabrikant gemailed maar die heeft na 2 dagen nog niets laten weten.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Op pc1 heb ik trouwens:
-Asus A7N8X (nforce2)
-AMD Athlon XP 2400+
Een andere usb1.0 stick werkt perfect op pc1 en ook pc2.
De speler op zich werk perfect.
Ik heb Windows XP sp2 op 2 pc's. Op pc1 herkent hij de stick als mobile storage device. Voegt ook een schijfje toe bij Deze Computer, ik kan er ook inkomen dan is hij leeg (wat niet klopt) en verder kan ik niets doen. Niet formateren, niets kopieren, niet verwijderen (hij laat niets zien dus kun je ook niets verwijderen natuurlijk). Hij voegt ook geen schijf toe bij "Schijfbeheer?!!. Maar in apparaatbeheer zegt ie dat het apparaat goed werkt. Er zijn geen drivers vereist volgens de fabrikant.
Verder hangt de MP3 speler zich na 4 sec. ongeveer op als ik hem in de usb poort steek. En blijft hij bevroren totdat ik batterij eruit haal.
Dan op pc2. Plug ik hem in herkent hem, en alles doet het perfect
Hoe kan dat nu? Ik heb al gekeken welke windows drivers er gebuikt werden dat was:
system32/drivers/disk.sys (versie: 5.1.2600.2180)
system32/drivers/partmgr.sys
Ik heb toen beide bestandjes van pc2 naar pc1 gekopieerd. Maar nog steeds zelfde probleem.
Heb de fabrikant gemailed maar die heeft na 2 dagen nog niets laten weten.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Op pc1 heb ik trouwens:
-Asus A7N8X (nforce2)
-AMD Athlon XP 2400+
Een andere usb1.0 stick werkt perfect op pc1 en ook pc2.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 17:21 ]