Hoe kan ik weten welke chip men videokaart heeft? Het is een asus 6200GE. Want ik wil hem verkopen maar de persoon wil weten of het een NV43 chip heeft(weet niet waarom).
Alle 6200's zullen toch zeker wel dezelfde chipversie hebben 
Maar je zou het kunnen proberen te achterhalen met een programma als everest of iets in die richting...
Maar je zou het kunnen proberen te achterhalen met een programma als everest of iets in die richting...
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 07-09-2005 16:43 ]
Ja hoi, ik wil een 205 GTI verkopen, weet iemand wat voor motor daar inligt? Want ik wil hem verkopen, maar de persoon wil weten of het een DBZ blok is, weet niet waarom
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Hoi welkom op Got, het is hier de bedoeling dat je eerst even zelf op zoek gaat naar antworoden op je vraag, gebruik de search even of idd een programma als Everest. Als je er later echt niet uit komt kan je alsnog een nieuw topic openen, geef dan wel duidelijk aan wat je al geprobeerd hebt
Hoi welkom op Got, het is hier de bedoeling dat je eerst even zelf op zoek gaat naar antworoden op je vraag, gebruik de search even of idd een programma als Everest. Als je er later echt niet uit komt kan je alsnog een nieuw topic openen, geef dan wel duidelijk aan wat je al geprobeerd hebt
Dit topic is gesloten.
![]()