Als ik een willekeurige .ps of .eps (PostScript) file vanaf een willekeurige server probeer te dowloaden, krijg ik de volgende fout:
"Internet Explorer could not download <filename> from <Internet site>.
Internet Explorer was not able to open this Internet site. The requested site is either unavailable or cannot be found. Please try again.".
Het ligt zeker NIET aan de servers. Geen enkele .ps file kan ik downloaden.
Nou heb ik al aardig lopen zoeken in verschillende forums/support/groups en ben nog geen werkende tip tegen gekomen.
Onder de tips natuurlijk de security en firewall settings, daar ligt het zeker ook NIET aan.
Een andere tip was om je Index.dat van Read Only te unchecken.
De file types .ps en .eps zijn bekend op mijn systeem (geassocieerd met GSview).
XP + IE zijn gepatched met de de nieuwste updates.
Iemand een idee om wel die files te kunnen downloaden ?
(Ik heb niks aan de opmerking "Gebruik browser X, omdat....": die kan je dus achterwegen laten!)
"Internet Explorer could not download <filename> from <Internet site>.
Internet Explorer was not able to open this Internet site. The requested site is either unavailable or cannot be found. Please try again.".
Het ligt zeker NIET aan de servers. Geen enkele .ps file kan ik downloaden.
Nou heb ik al aardig lopen zoeken in verschillende forums/support/groups en ben nog geen werkende tip tegen gekomen.
Onder de tips natuurlijk de security en firewall settings, daar ligt het zeker ook NIET aan.
Een andere tip was om je Index.dat van Read Only te unchecken.
De file types .ps en .eps zijn bekend op mijn systeem (geassocieerd met GSview).
XP + IE zijn gepatched met de de nieuwste updates.
Iemand een idee om wel die files te kunnen downloaden ?
(Ik heb niks aan de opmerking "Gebruik browser X, omdat....": die kan je dus achterwegen laten!)