Bestaat zoiets? M'n oom heeft zo'n Gateway PC gekocht met alleen maar USB aansluitingen erop, geen parallele en seriele poorten. Kan hij hierop later eventueel een externe CD-brander op aansluiten? Zo ja, welk merk en type zijn er dan te krijgen met een USB aansluiting?
Freecom heeft ze
zijn duur je moet er de usb kabel apart bij kopen 4x schijven je moet met een hoge cpu belasting rekening houden en nero werkt er volgens mij niet mee want die zoekt op scsi en ide kanalen en niet op serieel parralel of usb.
zijn duur je moet er de usb kabel apart bij kopen 4x schijven je moet met een hoge cpu belasting rekening houden en nero werkt er volgens mij niet mee want die zoekt op scsi en ide kanalen en niet op serieel parralel of usb.
.
HP levert ze ook (met usb kabel inbegrepen
)
Ik heb zelf de hp 8210 usb getest, aan een ibm laptop, en geen enkel probleem gehad met branden.
De HP software maakt een USB2IDE bridge aan in combinatie met de harware in de behuizing, de brander is gewoon ide, en wordt zo ook herkent door de software. (heb het alleen getest met de bijgeleverde Easy CD-creator)
Ik heb zelf de hp 8210 usb getest, aan een ibm laptop, en geen enkel probleem gehad met branden.
De HP software maakt een USB2IDE bridge aan in combinatie met de harware in de behuizing, de brander is gewoon ide, en wordt zo ook herkent door de software. (heb het alleen getest met de bijgeleverde Easy CD-creator)
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Ik wil ff Harley corrigeren, ik draai hier zelf met een freecom USB brander op een laptop.
De freecom is een 4x4xnogwat. Hij heeft zijn eigen USB kabel, en zijn eigen voeding (degene die ik heb) je kan ze ook zonder externe voeding maar dit vreet je batterijen van je laptop in notime leeg.
Nero (vanaf de laatste versie 4.nogwat) is volledig compatible met deze branders, ikzelf vindt freecom best wel goed werken, de branders zijn echt speciaal ontworpen voor laptops.
De freecom is een 4x4xnogwat. Hij heeft zijn eigen USB kabel, en zijn eigen voeding (degene die ik heb) je kan ze ook zonder externe voeding maar dit vreet je batterijen van je laptop in notime leeg.
Nero (vanaf de laatste versie 4.nogwat) is volledig compatible met deze branders, ikzelf vindt freecom best wel goed werken, de branders zijn echt speciaal ontworpen voor laptops.
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Iomega levert ze ook.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
ok thnx maf
eerst was het zo het geval bij freecom dan kocht je de brander zonder verder iets erbij
dan moest je zelf nog desbetreffende kabel kopen
dan kon je tenminste kiezen wat je wou usb of scsi of een andere aansluiting.
koste je wel veel want zo'n kabel was zelf ook nog een 100 piek geloof ik.
en dat nero het nu ook ondersteund is mooi
eerst was het zo het geval bij freecom dan kocht je de brander zonder verder iets erbij
dan moest je zelf nog desbetreffende kabel kopen
dan kon je tenminste kiezen wat je wou usb of scsi of een andere aansluiting.
koste je wel veel want zo'n kabel was zelf ook nog een 100 piek geloof ik.
en dat nero het nu ook ondersteund is mooi
.
Wat is de snelste brandsnelheid mogelijk op USB? Je kan ze alleen kopen op max. 4x (is 600 Kb/s, terwijl USB toch een doovoersnelheid heeft van 1.5 Mb/s??
Punt is dat die 1.2 MB/s (niet 1.5) max bandbreedte is ; die moet je dus delen met alle andere apparaten. Meeste fabrikanten houden het dus aan de 'veilige' kant...
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Pagina: 1