Ik heb sinds kort een laptop aangeschaft waar zo'n wifi-netwerkaartje inzit. Ik had graag op die manier m'n laptop aangesloten op het internet van onze desktop-pc. Is hiervoor een antenne voldoende of heb ik hiervoor ook een router nodig of iets dergelijks?
Het is een vrij basic vraag, vandaar de verwijzing naar google. Om je even te helpen www.linksys.com www.draytek.com www.sweex.com enz... Kortom je hebt een draadloos routertje nodig.
Wat Lightnin je probeert te vertellen: zoek eerst zelf eens wat informatie, hier zijn duizenden sites over volgeschreven. Ik citeer uit de FAQ:
Succes.
enHet is hier geen helpdesk. We verwachten dan ook dat je voordat je hier komt zelf moeite doet, en op het forum duidelijk kenbaar maakt wat je zelf hebt gedaan, wat je wilt bereiken en wat je daarin tegenhoudt.
Algemene gedragsregels (Netiquette)Voordat je een topic opent:
* Probeer de search eens.
* Neem de forum-FAQ's eens door.
* Stel je vraag in het juiste sub-forum.
* Lees de policy / FAQ van het betreffende sub-forum over de daar geldende huisregels.
Het forum is, in de meerdere jaren dat het online is, een vergaarbak geworden van veel problemen. De kans is dus groot dat iemand anders jou al voor is geweest met hetzelfde probleem of dat het opgenomen is in een FAQ, maak daar gebruik van. Problemen die via de search of een FAQ opgelost kunnen worden of anderszins niet voldoen aan de policy zullen gesloten worden.
Succes.
[ Voor 22% gewijzigd door Bergen op 07-09-2005 16:13 ]
Verwijderd
Zie de gegeven antwoorden. Wij verwachten dat je zelf ook al moeite hebt gedaan en dingen hebt uitgezocht als je hier een topic opent. Dat zie ik hier totaal niet terug.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()