Verwijderd
Lijkt me een goede laptop, maar over targa weet ik niet of hij lang meegaat of direct uit elkaar valt.
offtopic:4"; TFT WXGA Widescreen, (16:10) 1280 x 800 pixels, goed bezig , maar wel een beetje klein he , is het niet ?
offtopic:4"; TFT WXGA Widescreen, (16:10) 1280 x 800 pixels, goed bezig , maar wel een beetje klein he , is het niet ?
Ik vind het ook een goede laptop...heeft alles in zich op het vlak van minimale hardwarevereisten voor "zware" multimediaprogramma's etc.
Voor de rest vind ik de extra's goed bijgenomen..alleen spijtig dat er geen infrarood bijzit
En dan de prijs...ik vind het een ferm goede prijs voor deze laptop...maar ik twijfel alleen een beetje aan de kwaliteit van het scherm..
Dusja, kan iemand mij overhalen om deze laptop te kopen?
Groetjes.
Voor de rest vind ik de extra's goed bijgenomen..alleen spijtig dat er geen infrarood bijzit

En dan de prijs...ik vind het een ferm goede prijs voor deze laptop...maar ik twijfel alleen een beetje aan de kwaliteit van het scherm..
Dusja, kan iemand mij overhalen om deze laptop te kopen?
Groetjes.
over targa had ik ook eerst mijn twijffels. Wij hebben nu bijna 3jaar een targa pc ook van de lidl. De helpdesk is deskundig hebben me een keer goed geholpen (was ook de enige keer dat het nodig was). Nu was laatst de HD-stuk, het viel nog net binnen de garantie periode, dus komt er een monteur 220 km met de auto om je een nieuwe schijf te brengen.
Ze verstaan je niet zo goed en ze hebben een flink accent, maar de service is top.
AchzoDopdeDouwer schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:23:
over targa had ik ook eerst mijn twijffels. Wij hebben nu bijna 3jaar een targa pc ook van de lidl. De helpdesk is deskundig hebben me een keer goed geholpen (was ook de enige keer dat het nodig was). Nu was laatst de HD-stuk, het viel nog net binnen de garantie periode, dus komt er een monteur 220 km met de auto om je een nieuwe schijf te brengen.![]()
Ze verstaan je niet zo goed en ze hebben een flink accent, maar de service is top.
Dat doen ze volgens mij gewoon zelf, Targa dus, of targa international ofzo.
azo
en wat is dan de kwaliteit van het scherm? helder, contract, ... pixels? etc?
(edit:) zijn er trouwens mensen met foto's van targa laptops? (moet daarom niet degene zijn uit de lidl van volgende week).
(edit:) en aangezien het enorm goedkoop is (999EUR)..waar zouden ze dan op bespaart hebben??
(edit:) zijn er trouwens mensen met foto's van targa laptops? (moet daarom niet degene zijn uit de lidl van volgende week).
(edit:) en aangezien het enorm goedkoop is (999EUR)..waar zouden ze dan op bespaart hebben??
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 22:33 ]
Hieronder zie je enkele foto's van deze laptop..

Zijn er nog meningen over deze laptop??
Thankz.

Zijn er nog meningen over deze laptop??
Thankz.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 14:22 ]
Th4W4tch3r, voor dit soort aanbiedingen hebben we een apart topic: Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 2
Daar kan je deze discussie beter voeren en je posts opnieuw plaatsen
Ik ga dit topic op slot doen en dan kan je verder in het andere topic
Daar kan je deze discussie beter voeren en je posts opnieuw plaatsen
Ik ga dit topic op slot doen en dan kan je verder in het andere topic
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.