Nou de airflow is hetzelfde(volgens mij) enigste wat ik heb gedaan is mijn TB overgeklokt.
Temperatuurgevoelige fans?
En alsjeblieft: Langzamer dan
En alsjeblieft: Langzamer dan
Verwijderd
langzamer DAN Mensen, dit is echt niet aan onkunde te wijten.Het is voor dyslecten zelfs te snappen.
even groot ALS
Groter DAN
Hmz, zijn ze allemaal langzamer? Trekt je voeding het wel?
even groot ALS
Groter DAN
Hmz, zijn ze allemaal langzamer? Trekt je voeding het wel?
Ik heb dyslectie en heb een 300 Watt voeding(moet toch genoeg zijn niet?)
Tja ik zie dat je nog geen oplossing hebt op dit probleem. tja zo tezien heeft niemand dit probleem behalve jij.
wil je er misschien over praten?
wil je er misschien over praten?
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Zijn je fans niet gewoon aan het verslijten? Ik heb pas een nieuwe voeding ingebouwd, dat scheelde ook een hoop luchtverplaatsing.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Mijn processor fan gaat na een tijdje ook steeds langzamer draaien, volgens mij licht het aan stof dat er in terecht komt. Als ik rustig met de stofzuiger het stof wegzuig draait hij al weer sneller.
Dat komt door de lucht die de stofzuiger aanzuigtOp donderdag 18 januari 2001 21:09 schreef wieikke het volgende:
Als ik rustig met de stofzuiger het stof wegzuig draait hij al weer sneller.
Verwijderd
<Flauwe modus>En als ik de stofzuiger nog harder zet gaaat hij nog sneller.</Flauwe modus>
Nou ik heb je nog niet zo lang en zijn sunon fans dus mag toch wel hopen dat die het normaal blijven doen.
Misschien inderdaad effe schoonmaken.
Misschien inderdaad effe schoonmaken.
Ff schoonmaken
En wat ik had, zitten ze op je moederbord aangesloten? Haal ze daar eens vanaf, en doe ze maar eens op je voeding. Je mobo kan niet de hoeveelheid ampere leveren schat ik.
En wat ik had, zitten ze op je moederbord aangesloten? Haal ze daar eens vanaf, en doe ze maar eens op je voeding. Je mobo kan niet de hoeveelheid ampere leveren schat ik.
Pagina: 1