Yu mensjes, het werd voor mij eens tijd geld te stoppen in een betere videokaart dan die ik nu heb (9800 XT). Nu zul je misschien denken dat ik gek ben ofzo. Maar ik wil natuurlijk wel een kaart gericht op de toekomst. Natuurlijk kan ik nog alles heerlijk draaien maar daar gaat het mij niet om.
Nu zou ik graag willen weten welke kaart het beste bij mij past. Ik ben een verwende gamer, al zeg ik het zelf. Ik draai dan ook echt alles maximaal, af, aa, alles moet bij mij aanstaan.
Helaas verloopt met alles op max niet zonder en horten en stoten en daarom zou ik graag een kaartje willen dat goed aansluit bij mij.
Ik twijfel heel erg. Moet ik nou een 6600GT en dan deze de pipelines later unlocken?
Of kan ik beter gaan voor een 6800 GT of zelfs een ultra?
Verder heb ik ook een ATI X800 XT gezien voor een schappelijk prijsje (geloof iets van 250 euro).
Mijn budget is ongeveer 250 euro.
Voor verdere specs en info: kijk in sig
Alvast bedankt
Nu zou ik graag willen weten welke kaart het beste bij mij past. Ik ben een verwende gamer, al zeg ik het zelf. Ik draai dan ook echt alles maximaal, af, aa, alles moet bij mij aanstaan.
Helaas verloopt met alles op max niet zonder en horten en stoten en daarom zou ik graag een kaartje willen dat goed aansluit bij mij.
Ik twijfel heel erg. Moet ik nou een 6600GT en dan deze de pipelines later unlocken?
Of kan ik beter gaan voor een 6800 GT of zelfs een ultra?
Verder heb ik ook een ATI X800 XT gezien voor een schappelijk prijsje (geloof iets van 250 euro).
Mijn budget is ongeveer 250 euro.
Voor verdere specs en info: kijk in sig
Alvast bedankt