Toon posts:

Computer wil niet goed opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet raad. Telkens al ik mijn computer aanzet, kom ik direkt in het F8 scherm. Ik maak een keuze hoe ik de comp. wil opstarten waarna ik even het logo van Windows te zien krijg. Direkt daarna start de comp. opnieuw op, en kom ik wederom in het F8 scherm. Wat moet ik doen?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

South,

Zoals je al hebt gemerkt hebben wij op GoT best een groot aantal regels waaronder valt dat het niet de bedoeling is dat je je hetzelfde topic op meerdere plekken opent ;)

Verder zien we graag dat je een goede topic titel kiest, in Windows Operating Systems hebben we daarnaast de eis dat je het OS even in je topic titel zet (zie hierover de Windows Operating Systems Policy) - dus vertel even welke Windows versie je draait dan zet ik hem in je topic titel bij :)

Daarnaast is het belangrijk dat je inzet toont - probeer je probleem eerst zelf op te lossen, maar neem ook in je topicstart op wat je zoal geprobeerd hebt om het juist op te lossen. Heb je bv. al eens je geheugen getest? Je harddisk? etc. Neem dat soort zaken altijd op in je topicstart op GoT :)

Pas je topicstart nog eventjes aan als je wilt :)