Toon posts:

Screendump tools

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een screen dump tool die van een hele berg url's automatisch screendumps maakt. Liefst zonder een browser er omheen.
Iemand een idee..?

w

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet niet of zoiets bestaat. Heb je zelf al iets gevonden?

Je zou zoiets misschien ook zelf kunnen maken met een paar scriptjes. Bijvoorbeeld: Automatisch screenshots maken

[ Voor 21% gewijzigd door Noork op 07-09-2005 12:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoort dat er iemand ooit zo'n soort tooltje had die alles vanuit je bookmarks pakte en dumpte. Maar die weet verder niks meer ....:S

Jammer genoeg ben ik niet kundig genoeg voor het schrijven van zulke gave scripies, ze noemen me ook wel een disigner....ik weet het.

Met snag it kan het in iedergeval niet..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 12:19 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:08:
Ik heb gehoort dat er iemand ooit zo'n soort tooltje had die alles vanuit je bookmarks pakte en dumpte. Maar die weet verder niks meer ....:S

Jammer genoeg ben ik niet kundig genoeg voor het schrijven van zulke gave scripies, ze noemen me ook wel een designer....ik weet het.
Juist ja.

Het zijn niet zulke moeilijke scriptjes. Wanneer je een screenshot programma hebt dat via de commandline werkt heb je zoiets in een half uurtje gemaakt. En misschien is er zoiets al kant en klaar via google te vinden.

Hier is de batchfile wat ik net heb getest:
code:
1
2
3
4
@echo off
start iexplore.exe -k http://www.google.nl/
sleep 2
screenshot.exe site.bmp

Download hier cmdline tools en sla deze samen met het scriptje in een map op.

Dit valt natuurlijk verder te automatiseren met een loopje. Maar dan heb jij niks meer te doen. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Noork op 07-09-2005 12:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
tnx geweldig :)