Hop,hop,hop!
hmmm niemand dus. Ga ik maar weer bellen met de helpdesk
Hop,hop,hop!
Dat zal ik toch wel doen als ik jou was. Zij kunnen je denk meer vertellen dan wij
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Klopt ja, maar daar ben ik niet veel wijzer geworden. Ik dacht ik w8 een paar dagen tot ze reageren, maar dat is nu ook al weer 2 weken geleden.
Wat ik eigenlijk wil weten is of iemand dat probleem dus niet heeft.
Hop,hop,hop!
Verwijderd
Geen centje pijn hieroOp woensdag 17 januari 2001 13:59 schreef basset het volgende:
Klopt ja, maar daar ben ik niet veel wijzer geworden. Ik dacht ik w8 een paar dagen tot ze reageren, maar dat is nu ook al weer 2 weken geleden.
Verwijderd
heel af en toe, maar dat ruisen had ik al voor ADSL, maar het is gekomen nadat ik ISDN heb aangeschaft, volgens mijn zit er een fout in het circuit na de splitter.... niet bij KPN dus
Waarom je adsl dan plat ligt weet ik niet, want dat zou die splitter moeten voorkomen....
Waarom je adsl dan plat ligt weet ik niet, want dat zou die splitter moeten voorkomen....
Bedankt ik ga gelijk bellen vandaag dat ze nu actie moeten ondernemen.
Ik ben overigens wel dik tevreden met de snelheid en stabiliteit.
Ik geloof dat er maar 1 keer een storing is geweest en dat was maar 1 avond. (Nu nog de prijs omlaag, maar wie wil dat niet.) Ik blijf tenslotte een Hollander
Ik ben overigens wel dik tevreden met de snelheid en stabiliteit.
Hop,hop,hop!
Verwijderd
[b](Nu nog de prijs omlaag, maar wie wil dat niet.) Ik blijf tenslotte een Hollander
Pagina: 1