Toon posts:

[office] worddocument van internet kan niet worden geopend

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op internet een Worddocument tegenkom en deze wil downloaden krijg je een pop-up met de vraag of je het document wilt openen of opslaan. Kiezen voor opslaan laat het document eerst downloaden waarna het gewoon geopend kan worden. Echter, als ik kies voor direct openen dan wordt wel Word geopend, maar kan het document niet gevonden worden:
"Dit bestand kan niet worden gevonden.
Doe een van de volgende dingen:
* Controleer of u de naam goed hebt gespeld.
* Probeer een andere bestandsnaam."
Het bestand zou opgeslagen moeten worden in een Temporary map, maar blijkbaar gebeurt dit dus niet(?).

Kent iemand dit probleem en weet ook een oplossing want op google kan ik het niet vinden?
Heb o.a. gezocht op "word + Dit bestand kan niet worden gevonden", "internet + "kan word niet openen""
Alvast bedankt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waarschijnlijk staat je "cache" in Internet Explorer erg laag ingesteld of staat het op "Always refresh" of iets dergelijks. Probeer dat eens te veranderen? Probeer anders om IE uit te sluiten eens te kijken of je probleem zich ook in FireFox voordoet? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:42:
Waarschijnlijk staat je "cache" in Internet Explorer erg laag ingesteld of staat het op "Always refresh" of iets dergelijks. Probeer dat eens te veranderen? Probeer anders om IE uit te sluiten eens te kijken of je probleem zich ook in FireFox voordoet? :)
En waar kan ik dat vinden dan?
Had verwacht in internet opties van IE, maar kan het niet vinden 8)7

• Aslan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 19:04
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Heb gekeken in de cache en andere instellingen, maar die blijken goed te zijn.

Wat wel opvalt is als ik de eerste keer een willekeurig Word document via internet explorer direct wil openen, bij Word een melding komt met; "Dit bestand kan niet gevonden worden". Er onder staat een pad naar ..\Temprory Internet Files\Content.ie5\P4WNLPO9\Worddocument.doc.
Hier kan ik op OK klikken en dan staat Word gewoon open, zonder een document.
Als ik de 2de keer klik via internet explorer en direct op openen klik (terwijl Word dus open staat) dan Word het document wel geopend.

Via Firefox heb ik dit probleem niet.

Weet iemand hoe ik dit probleem in Internet Explorer kan oplossen?

Alsvast bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats dit topic nog even naar het juiste subforum :)

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate