Toon posts:

Chipset + waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nog een heel klein Socket7 koelertje voor m'n neus liggen. Als ik dat ombouw tot waterblokje, dan kan ik mooi m'n chipset ermee koelen (of m'n V7700).

Schiet ik daar nog iets mee op? Momenteel houd het boven de 110MHz wel erg hard op... Ook als ik m'n ram op 100MHz 3-3-3 en m'n proc een paar tandjes lager zet.

Verwijderd

je kan je chipset altijd koelen... scheelt weer een fan :) hmmz, of je em verder kan opfokkuh? week zo nie, ik heb zelf een kt7 met het fanetje er nog op, al gaat ie er binennkort ok vanaf en waterkoeling erop.
ik denk niet dat je qua fsb omhoog er veel mee opschiet, ik meen ergens gelezen te hebben (anandtech geloof ik) dat de kt133's de hogere fsb's ge-disabled hebben.. ik kan het mis hebben, maar de mijne wil ook nie, en da's toch wel de algemene tendens wat je hier leest over de kt133 chipset..
maar probeer t zou ik zeggen, scheelt dus altijd weel geluid, en wie weet gaat ie wel verder! laat t in ieder geval wel ff weten, ik ben best benieuwd namelijk!

suc6

Verwijderd

Topicstarter
De Asus S7V heeft er al geen fannetje op zitten, dus daarvoor hoef ik 't niet te doen...