Mohaa gecrashed bij installatie, zit nu met halve install

Pagina: 1
Acties:

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Ik kreeg dus bij het installeren van MOHAA een cyclic redundancy error (was aan het installeren met Alcohol120% van een networkdrive), waardoor de installer vastliep en ik deze met de taskmanager heb moeten afsluiten.
Ik heb dan met de hand alle gerelateerde files gedelete en heel het registry uitgepluisd naar sleutels van Mohaa en ook die gedelete. Voor de zekerheid heb ik er MS Registry cleaner nog op los gelaten ook, maar ik kan het spel nog steeds niet opnieuw installeren, ik krijg altijd dit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66050/full.jpg

Waarbij geen van de drie opties ook maar iets nuttigs uithaald... Ook in het add/remove software venster in het configuratiescherm zie ik nog steeds Medal of Honor staan, als ik het via daar probeer te verwijderen kom ik uit op bovenstaand venster. Iemand dit al eens meegemaakt en vooral: opgelost? Alvast bedankt voor de hulp.

• Mafkees
  • Niet online
Ik heb het wel eens meegemaakt ja en ben er ook niet achter hoe het op te lossen valt. Ik had alle register waardes waar 'MOHAA' en 'Medal of Honor' e.d. in voor kwam verwijderd maar kreeg het niet voor elkaar. Wat je kunt doen is het spel installeren op een andere pc en dan de complete mohaa directory kopieren naar je eigen pc, dat werkt ook met mohaa. Als je geen andere pc tot je beschikking hebt moet je even kijken of je handmatig wat van de cd af kan halen. Ik weet niet precies wat er opstaat, maar meestal staan alle bestanden in de .cab bestanden.

Succes.

[ Voor 4% gewijzigd door Mafkees op 07-09-2005 11:29 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb er geen ervaring mee, maar gebruik Advanced Uninstaller PRO 2005 eens.

Kijk anders hier voor andere software.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Je kan MOHAA uit je Add/Remove software scherm krijgen door met regedit hierheen te gaan: HKLM\Software\Microsoft\Windows\Current_Version\Uninstall
Hier moet dan ergens een MOHAA sleutel tussen staan.
Ik weet niet 100% of dit de goede locatie is, kan ook nog onder HKCU staan. Zit nu in Linux, dus kan niet controleren

Je kan ook proberen om setup.exe van de cd te starten (dus niet de autorun gebruiken)

[ Voor 7% gewijzigd door Jeldert op 07-09-2005 11:36 ]

Juist

• Ranzy
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Jeldert schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:35:
Je kan MOHAA uit je Add/Remove software scherm krijgen door met regedit hierheen te gaan: HKLM\Software\Microsoft\Windows\Current_Version\Uninstall
Hier moet dan ergens een MOHAA sleutel tussen staan.
Ik weet niet 100% of dit de goede locatie is, kan ook nog onder HKCU staan. Zit nu in Linux, dus kan niet controleren

Je kan ook proberen om setup.exe van de cd te starten (dus niet de autorun gebruiken)
Ok thanks, dit was blijkbaar de enige sleutel die de setup wizard nog ging checken, ik kan het spel nu probleemloos installeren.
@ de rest: toch ook bedankt voor de snelle reacties hoor. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ranzy op 07-09-2005 12:03 ]