[XP] programma om XP awake te houden

Pagina: 1
Acties:

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-02 16:20
Wij werken hier met een Citrix serverbased omgeving met Windows XP. Sinds kort heeft onze beheerafdeling Windows zo ingericht dat zij als de computer 5 minuten 'niets' doet deze gelocked wordt. Opzich iets voor te zeggen in verband met privacy e.d. maar vervelend voor alle reminders van de Outlook agenda.

Ik zoek een eenvoudig programma die Windows XP 'awake' kan houden zodat Windows niet gelocked wordt en ik de Outlook agenda reminders kan ontvangen. Ik heb gegoogled en kan alleen Jiggler voor de Mac vinden.

Iemand een tip hiervoor?

[ Voor 8% gewijzigd door Preatorium op 07-09-2005 10:47 . Reden: link Jiggler toegevoegd ]

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Klagen bij de beheerders???

• Preatorium
Helpt niet... policy van directie. Wij hebben hier een hierarchisch ingericht top-down benadering bij de rijksoverheid.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• coller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10-2025
SETI@home ? :?

• Preatorium
Was een mogelijk, kan echter geen screensavers installeren... amper gebruikersrechten hier... :(

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Vraag me af of ze er blij van worden wanneer je op die manier de bedrijfspolicy buiten werking zet..
Die policies zijn er natuurlijk niet voor niks...

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-12-2025

TXC

Er zijn volgens mij wel programaatjes die automatisch je browser besturen. Die waren oorspronkelijk bedoeld om van die 'banners waarvoor je betaald krijgt als je ernaar kijkt terwijl je surft' bezig te houden en zo geld te krijgen. Je zult er wel even om moeten googlen.

• coller
of wat je miss zou kunnen doen, maar wel omslachtig is: zet iets op je spatiebalk, zodat ie ingedrukt blijft, anders weet ik het ook niet

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07-2025
Preatorium schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:43:
[...]

Was een mogelijk, kan echter geen screensavers installeren... amper gebruikersrechten hier... :(
heb je dan wel de mogelijkheid om andere progjes te installeren???

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

• Preatorium
2bmws schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:49:
[...]

heb je dan wel de mogelijkheid om andere progjes te installeren???
Installeren kan veelal niet, wel programma's die niet geïnstalleerd hoeven te worden zoals ClearProg. Setups zijn wel te starten, maar heb ervaren dat sommige programma's wel te installeren zijn maar als het te diepgaand in het register e.d. wordt dan blokkeert het.
coller schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:47:
of wat je miss zou kunnen doen, maar wel omslachtig is: zet iets op je spatiebalk, zodat ie ingedrukt blijft, anders weet ik het ook niet
Is een idee, maar inderdaad niet het beste ;)

Niemand die een programma zoals Jiggler voor Windows kent? :?

• coller
en setihome, maar dan op een usb stick, of heeft dat ook geen zin?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Seti@Home op een Citrix server gaan draaien zal je niet een favoriet maken bij de afdeling beheer dus als je dat doet hoef je op weinig 'begrip' meer te kenen van de beheers kant denk ik ;)

De kans dat je een screensaver kan "instellen" is sowieso erg klein aangezien als je dat kan, het automatisch locken ook wel kan uitzetten ;)

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Blijven werken.

rare ambtenaren ook altijd ;)
Pagina: 1