Fotocamera voor Sieradenlijn

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste tweakers,

Mijn schoonzusje is beginnend goudsmit en werkt aan een sieradenlijn. Ze wil haar sieraden
zelf kunnen vastleggen op foto. Ze is op zoek naar een digitale camera van rond de 300 euro die dit goed kan. De camera moet dus scherpe en gedetaileerde foto's van kleine sieraden kunnen maken. Ik dacht zelf aan een camera met macro optie maar dat hebben ze tegenwoordig bijna allemaal maar misschien weten jullie andere eisen waaraan een camera moet voldoen wil deze hier geschikt voor zijn. Zelf heb ik dus niet veel verstand van camera's. Je word altijd doodgegooid met het aantal megapixels maar ik weet dus niet of dat belangrijk is of niet. Ik neem aan dat een goede lens ook een vereiste is.

Ik heb wat rondgesnuffeld op internet maar ik weet dus niet echt waar ik op moet letten.
Ik hoop dat jullie kunnen/willen helpen.

Alvast bedankt.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Fotografie FAQ, Koopadviezen en Tutorials

Gooien met FAQ-linkjes = not done. Als je een 'fout' topic opmerkt, dan kan je een TR (handje bovenaan een topic) om de moderators daarop te attenderen :)

[ Voor 60% gewijzigd door Zoefff op 07-09-2005 10:51 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

Deze vraag past uitstekend thuis in Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? :)

Wat me echter nog belangrijker lijkt dan de camera, is een kleine studio zodat je met een mooie regelmatige belichting de sierraden op de foto kan zetten. De meeste camera's van tegenwoordig rond de €300,- produceren goede foto's. Neem voor info en tips over (zelfgemaakte) ministudio's eens een kijkje in [rml][ Verzamel] Ministudio's[/rml] :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.