Ik word er een beetje srtont ziek van die lam lullen die mijn topics sluiten.. als er een wat ..uhm gespreide vraag word gesteld (een vraag naar casings waarvan een ander misschien direct een goed bron heeft bijvoorbeeld) is het meteen zoek maar lekker zelf op google closed topic.. Misschien moeten ze wat minder strak worden afgesteld jullie forums moderatorkindertjes.
Ehm dabuzz, voortaan graag eerst even kijken waar je je topic post, dit heeft niks te zoeken in Frontpage Algemeen 
Verder: kijk even zelf goed naar je eigen topicstart van computerbehuizing ?? :
Dus doe volgende keer alsjeblieft een beetje meer je best, dan zie je vanzelf dat je topic echt gewoon open blijft. Jij moeite doen, dan doen anderen ook moeite voor jou
Verder: kijk even zelf goed naar je eigen topicstart van computerbehuizing ?? :
Vind je zelf nou dat de eigen inzet er vanaf straalt? Om het forum een beetje leuk te houden voor iedereen vragen wij gewoon een klein beetje inzet om zelf al wegwijs te raken, in jouw geval in het wereldje van de computerbehuizingen. Dat is toch niet te veel gevraagd lijkt me, zoals ook in de faq forumgedrag staat uitgelegd.Weet iemand een plekje waar een goedde text staat over computerbehuizingen.. ik ben van plan een nieuwe pc te bouwen alleen heb ik altijd warmte problemen gehad en ik ben dus op zoek naar een behuizing die leuk oogt en goed koelt.. met niet al te veel straalmotor geluid.
Dus doe volgende keer alsjeblieft een beetje meer je best, dan zie je vanzelf dat je topic echt gewoon open blijft. Jij moeite doen, dan doen anderen ook moeite voor jou
Dit topic is gesloten.
![]()