Aan alle Tweakers,
Ik heb nieuw een Asrock p4vm8 moederbord met 3gig pentium en 516mb, alles is draaiend behalve als ik mijn Hercules videoaction capturecard in een pci slot doe.
winXP start dan niet en ik kom eerst in het scherm waarin veilige modus e.d staat maar welk ik ook aangeef,
hij schakeld dan weer naar opstarten en dit blijft zo, ik kom dus niet in Windows.
Kaart doet het prima in mijn andere computer en is ook pas 1,5 jr oud.
Bios is geupdate en van Hercules zelf krijg ik allemaal flauwekul opmerkingen.
Wel heeft MB een onboard videocard maar dit is dacht ik niet echt een zorg toch?
een test met een andere capturekaart(dc10plus) gedaan en deze geeft geen probleem.
Als niet echte wizzard houd het voor mij nu op, iemand die raad weet???
Ik heb deze vraag ook in forum videokaarten gezet omdat ik niet weet waar het probleem zit.
Ik heb nieuw een Asrock p4vm8 moederbord met 3gig pentium en 516mb, alles is draaiend behalve als ik mijn Hercules videoaction capturecard in een pci slot doe.
winXP start dan niet en ik kom eerst in het scherm waarin veilige modus e.d staat maar welk ik ook aangeef,
Kaart doet het prima in mijn andere computer en is ook pas 1,5 jr oud.
Bios is geupdate en van Hercules zelf krijg ik allemaal flauwekul opmerkingen.
Wel heeft MB een onboard videocard maar dit is dacht ik niet echt een zorg toch?
een test met een andere capturekaart(dc10plus) gedaan en deze geeft geen probleem.
Als niet echte wizzard houd het voor mij nu op, iemand die raad weet???
Ik heb deze vraag ook in forum videokaarten gezet omdat ik niet weet waar het probleem zit.