Enkele weken terug heb ik mogen vaststellen dat de standaard cooler van mijn Sapphire Radeon 9600 Pro (ATI, 128MB) er de brui aan heeft gegeven. Ik hoop in de eerste helft van 2006 een nieuw MB, CPU en GK te kunnen aanschaffen maar in afwachting daarvan dacht ik mij een degelijke VGA cooler te kopen en zo misschien nog het beste uit mijn 9600 te kunnen halen.
Ik heb al aardig wat research gedaan hier en op andere sites en heb zo mijn keuze kunnen beperken tot de volgende 3 coolers:
- Zalman VF700-Cu (eventueel met LED, als ik die zou kunnen vinden)
- Zalman ZM80D-HP (al dan niet met optionele fan)
- Arctic ATI Silencer 2
Nu heb ik hiet op GoT gelezen dat de VF700 niet zou passen op de Sapphire 9600 Pro. Maar op de compatible list lees ik dan weer dat de combinatie ATI - Radeon 9600 Pro - Sapphire 128M wel compatibel zou zijn. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Heeft hier iemand al ooit deze combinatie gemaakt?
Verder had ik graag geweten welke de beste keus zou zijn tussen deze 3 (of 2 als de VF700 dan toch niet zou passen). Als iemand misschien nog een betere cooler kent, laat dan ook maar horen. Elke hulp is welkom
!
Ik heb al aardig wat research gedaan hier en op andere sites en heb zo mijn keuze kunnen beperken tot de volgende 3 coolers:
- Zalman VF700-Cu (eventueel met LED, als ik die zou kunnen vinden)
- Zalman ZM80D-HP (al dan niet met optionele fan)
- Arctic ATI Silencer 2
Nu heb ik hiet op GoT gelezen dat de VF700 niet zou passen op de Sapphire 9600 Pro. Maar op de compatible list lees ik dan weer dat de combinatie ATI - Radeon 9600 Pro - Sapphire 128M wel compatibel zou zijn. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Heeft hier iemand al ooit deze combinatie gemaakt?
Verder had ik graag geweten welke de beste keus zou zijn tussen deze 3 (of 2 als de VF700 dan toch niet zou passen). Als iemand misschien nog een betere cooler kent, laat dan ook maar horen. Elke hulp is welkom
[ Voor 6% gewijzigd door fanatic_david op 07-09-2005 01:01 ]