Toon posts:

Probleem bij installatie Linksys AP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ban vanaf een uur of 2100 bezig een netwerk aan te leggen (mn eerste). Ik heb naar veel gezocht maar niet iets bruikbaars kunnen vinden en vraag daarom op deze manier maar even om hulp. Ook het topic van smallie "linkys wireless modem installeren" bood geen hulp.

Op dit moment moet ik tijdens de setup van het AP een password invoeren om verder te gaan, ik heb net de AP aangesloten en mijn vaste comp 'm laten vinden... Maar hier zit ik dus vast, ik heb geen flauw idee wat ik daar in moet vullen. Er staat in de handleiding dat admin de gebruikelijke pass is wanneer er nog geen password is toegewezen maar ook dit werkt niet.

Ik heb een vaste comp met XP, een sweex annex B router en een nieuwe compaq v4000 laptop met wifi. Iemand die mij misschien wat hulp wil bieden?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Standaard is inderdaad admin als username en password. Weet je zeker dat je dit niet perongeluk hebt veranderd? Heb je de fabrieks instellingen al teruggezet?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

gelovens mij is username leeg, en password admin

Verwijderd

Topicstarter
Maar username hoef ik niet eens in te vullen, puur alleen een password nadat mn computer de linksys ap heeft gevonden en ik verder wil om deze te configureren...

Verwijderd

Topicstarter
hier gaat het dus fout:

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedad.com/pic.php?img=923e304ea0.jpg

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:44
Ik zou hem eens resetten, achterop zit er een knopje voor, inhouden tot de lampjes beginnen de knipperen. Waarschijnlijk kan je dan wel met admin inloggen

Verwijderd

Topicstarter
Nope :)

Net geprobeerd...

Maar ik ben dan ook pas 4 uur bezig, mij kennende duurt t nog wel even :9 ;(

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet zo dat ik iets moet configureren in mijn router en/of netwerkinstellingen? TCP/IP ofzo? Er staat niets over in die handleiding maar als ik zo die andere topics doorlees gaat t daar vaak over...

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:44
Welk type heb je ? Eentje zonder ingebouwde router?

ps: heb je msn? contact me..

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Je hebt een acces-point én een router?

Verwijderd

Topicstarter
ja, is dat zo vreemd dan?

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 01:36 ]

Pagina: 1