Op Cebit 2005 (http://www.tomshardware.c...0050316/cebit2005-14.html) werd de nieuwste fan-o-matic voorgesteld. Ik heb al op hun site gekeken maar vind er daar geen info over. Ik heb ze er ook al over gemaild maar krijg geen reactie. Ik ben momenteel nl. bezig met het uittekenen van een nieuwe case en zou deze zeer graag inbouwen. Maar daar ik er nergens geen info over kan vinden weet ik niet hoeveel plaats ik moet voorzien. Heeft er iemand al ergens meer info over gelezen? Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
neemt dacht ik 2x 5,25" in beslag, ik heb er meerdere plaatjes van gezien voordat het op de Cebit was.
Er was ook een topic aan gewijd op de InnovaTek forums, maar kon het laatst ook niet meer vinden. Tot op heden niets meer over gehoord en ik denk ook wel dat het nog ff gaat duren.
Ik ga ff voor je speuren voor meer plaatjes.
gevonden

Deze komen uit een topic van Maart 2005, dus jha dat is a lang geleden en sindsdien niets meer over gehoord, ik hoop zelf ook dat hij uitkomt, lijkt me leuk speelgoed ;-)
Er was ook een topic aan gewijd op de InnovaTek forums, maar kon het laatst ook niet meer vinden. Tot op heden niets meer over gehoord en ik denk ook wel dat het nog ff gaat duren.
Ik ga ff voor je speuren voor meer plaatjes.
gevonden

Deze komen uit een topic van Maart 2005, dus jha dat is a lang geleden en sindsdien niets meer over gehoord, ik hoop zelf ook dat hij uitkomt, lijkt me leuk speelgoed ;-)
[ Voor 33% gewijzigd door Atomic-NI op 07-09-2005 00:01 ]
alleen beetje jammer dattet frontje zo'n plastic-achtige uiterlijk heeft, past niet egt mooi bij stalen/aluminium kasten (zoals in de foto hierboven ook).
Daar kunt ge iets aan doen, hé!Helox-in-a-box schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:11:
alleen beetje jammer dattet frontje zo'n plastic-achtige uiterlijk heeft, past niet egt mooi bij stalen/aluminium kasten (zoals in de foto hierboven ook).
Dan maakt ge het frontje gewoon opnieuw in het gewenste materiaal.
Pagina: 1