hoi allemaal op dit toch al ietwat late uur,
een vriendin van me gaat binnenkort kriminologie studeren. Om haar wat uit te wuiven hadden we al een heel plannetje opgesteld, maar de uitwerking wordt naar mij doorgeschoven (onder het motto : "jij kan wat met pc's"...). Hiervoor ben ik dus op zoek naar een lettertype dat, ja hoe omschrijf je dit, uitgeknipte en opgeplakte lettertjes weergeeft. Je weet wel, van die dingen die ze in dreigbrieven (in films althans, neem aan dat elke zichzelf respecterende afperser/ontvoerder tegenwoordig een standaard lettertype gebruikt
) nog al eens durven opvoeren. Ik zit me dus al enkele dagen rot te zoeken, maar vind niet echt een goede term om dit te omschijven. Vandaar dat ik het ook wat moeilijk vind om eraan te komen. Was niet zeker of jullie hiernaar mee zochten, maar blijkbaar zijn er nog wel enkele topics over fonts. Nogmaals heb dus al hopen sites doorzocht (1000freefonts.com, freefonts.com, larabiefonts.com, eonzovoort enzoverder) maar geen enkele hit. Moest iemand dit hebben of hier een term voor vinden zodat ik het in mijn uppie kan zoeken, je zou immens bedankt zijn!
MVG,
ik dus
een vriendin van me gaat binnenkort kriminologie studeren. Om haar wat uit te wuiven hadden we al een heel plannetje opgesteld, maar de uitwerking wordt naar mij doorgeschoven (onder het motto : "jij kan wat met pc's"...). Hiervoor ben ik dus op zoek naar een lettertype dat, ja hoe omschrijf je dit, uitgeknipte en opgeplakte lettertjes weergeeft. Je weet wel, van die dingen die ze in dreigbrieven (in films althans, neem aan dat elke zichzelf respecterende afperser/ontvoerder tegenwoordig een standaard lettertype gebruikt
MVG,
ik dus