Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht - gratis Points of Interest *

Pagina: 1
Acties:
  • 2.309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 23:52
Hallo,

Ik ben voor mijn baas op zoek naar een database met vrijwel alle relevante points of interest in nederland/europa. Het probleem is alleen dat ik alleen nog maar betaalde pakketten heb gevonden, zoals tom-tom en microsoft virtual earth. Weet iemand of er een gratis database beschikbaar is met GPS locaties van veel points of interest in nederland/europa?

En als dit niet bestaat, welke webbased service zouden jullie dan eventueel aanraden?

hallo

• truegrit
schop

hallo

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
offtopic:
Je schopt anderhalf uur te vroeg. :Y)

Van de site van http://www.mijntomtomgo.nl:
Volgens mij zitten er toch standaard redelijk wat POIs bij? (Of is dat alleen bij een TTG? :?)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik krijg uit je topicstart nog niet het geringste idee dat je zelf iets hebt geprobeerd; terwijl dergelijke data toch redelijk goed zelf te vinden is :) Evenwel zal ik je topic verplaatsen naar het juiste subforum (dit past beter in GT) met een titeledit :)

GPS locaties van points of interest > Gezocht - gratis Points of Interest *
SA > GT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• pven
  • Niet online
@ TS : zoek je iets in het bijzonder? (Bv. alle AHs in Nederland of alle fllitspalen)

• truegrit
sorry ik wist niet precies waar het moest, dus bedankt voor het verplaatsen en hernoemen.
@pven: ik zoek naar POI voor plekken die interessant zijn voor toeristen. Het is voor een hotelsite, dus het belangrijkste voor de klant is om te kunnen zien waar de musea zijn, de standaard toeristenplekken, eventueel openbaar vervoer, enz.

Ik zal op tomtomgo.nl kijken, bedankt!

hallo

• pven
  • Niet online
Je wilt die plekken dus gaan 'ripppen' van andere sites om ze vervolgens op een commerciële site te gaan plaatsen? Dat lijkt me niet verstandig, die sites hebben immers veel moeite gedaan om die lijsten samen te stellen.

• truegrit
ik neem aan dat er ook een manier is om het legaal te doen, door middel van betalingen en/of copyright notice? Ik moet zo gaan slapen, maar ik ga er morgen onderzoek naar doen. Het moet wel legaal blijven natuurlijk O-)

hallo

Pagina: 1