Toon posts:

[Windows pocket pc] Hoe werkt tomtom?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik ben dus echt een nOOb op het gebied van pocket pc software.

Mn pa heeft een pocket pc van zn werk, hier staat wel tomtom op, alleen zodra ik het programma opstart geeft ie aan dat er geen kaarten gevonden zijn. Hoe kom ik hier nu aan? Moet je die kopen? Kan je die downloaden? Hoe zit dat?

Bvd

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 23:01

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Bedankt alvast

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb je wel een gps ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaarten moet je apart installeren vanaf de cd. benelux zitten standaard bij een TomTom pakket

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Er zit zo'n GPS kastje bij voor in de auto, mn pa heeft em van zn werk gehad maar alles was al voorgeinstalleerd, dus cd's kwamen er niet bij.

Dus die kaarten horen op cd te staan?

• Vai
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02-2023

Vai

TomTom kaarten worden op het geheugenkaartje gekopieerd. Zit dat geheugenkaartje er wel in?

Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2

Verwijderd

Zoals eerder gezecht is,
De tomtom kaarten staan op een cd, Die cd moet je in de winkel kopen of bestellen via internet.

die kaarten moet je dus installeren op je tomtom :)

Verwijderd

Aangezien de ppc en tomtom van het werk van zn vader komt neem ik aan dat ze wel een beetje weten wat ze gedaan hebben en ook de kaarten hebben geinstalleerd. De melding dat er geen kaarten zijn gevonden kan een reden zijn omdat er geen geheugenkaart in de pocket pc zit. Op de geheugenkaart worden namelijk de kaarten geinstalleerd.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

richardjansen,

Ik mis in je topic start eigenlijk eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan om tot een oplossing voor je probleem te komen?

Heb je bijvoorbeeld al eens gezocht met Google, gezocht op GoT en dergelijke? Vertel dat soort dingen altijd even in je topicstart :)

Omdat de vraag zoals je die nu stelt wel erg basic is, ga ik je topic sluiten - open gerust een nieuw topic waar je wat duidelijker laat zien wat je zelf al geprobeerd hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.