Waar zijn de howto's op deze site?

Pagina: 1
Acties:

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Hallo,

Ik weet dat dit topic eigenlijk niet hier hoort of dat het uberhaupt wel mag, maar ik moet het gewoon ff weten. Op school had ik van een klasgenoot een link van een howto gekregen om iis in te stellen met php en mysql. Nu ben ik alleen thuis en weet ik de url van deze howto niet meer, het enige dat ik weet is dat het een url van tweakers was, dus daarom vraag ik het hier even. Ik ben al een uur op google en hier met de search aan het zoeken naar die howto maar krijg hem met geen mogelijkheid te vinden. Dus mijn vraag aan jullie mede tweakers is of jullie misschien weten waar ik de howto's op deze site kan vinden

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Bedoel je [rml][ PHP4/5] PHP4 en PHP5 draaien op Apache/Windows[/rml]? Of anders [rml][ Howto] Apache, PHP, MySQL, .htaccess & Virtual Hosts[/rml]? Deze zijn overigens op apache gericht. :)

Verder zie ik als ik [search=iis php mysql] ook al vele resultaten, zoals [rml][ XP] IIS met PHP en MySQL[/rml] en PHP newbie / MySQL onder IIS :)

Signature