Toon posts:

Outlook 2003 sync Pocket PC 2002 afspraken worden hele dag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Vandaag even met mijn pocket pc (HP IPaq H1915 met 2002) bezig geweest. Ik kan nu via mijn uni automatisch het rooster in outlook 2003 laden (door het eerst te exporteren naar een *.vcl). zie link

Goed. Werkt allemaal perfect. Ook het sync-en. Tot het moment dat ik een nieuw vcl bestand aanmaak (omdat ik een nieuw vak ook in mijn rooster wil zetten). Deze importeerd in outlook en vervolgens sync. Als ik de additionele bestand importeer in Outlook is het allemaal goed. De tijden etc staan goed, maar op het moment dat de pocket pc gaat sync-en worden alle nieuwe afspraken (dus die uit het laatste vcl bestand). Hele dag afspraken, met als gevolg dat ik het vervolgens allemaal zelf weer met de hand moet gaan wijzigen. Ik heb het nu meerdere keren geprobeerd maar probleem blijf zich aanhouden.

Voor de duidelijkheid in Outlook staan ze dus wel goed (bepaald tijdstip), in pocket pc (gehele dag). Pas wanneer ik in outlook gehele dag ervan maak - sync en vervolgens er een bepaald tijdstip van maak is het weer oke. Maar goed dan kan ik het net zo goed met de hand doen.

Misschien rare vraag, maar heb getracht het zo duidelijk mogelijk te omschrijven.

Bedankt voor jullie tijd.

• gonkerd
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 21:04
Ik studeer ook aan de TUD en ik heb exact het zeflde probleem. Ik heb me al helemaal suf gezocht op internet, maar ik kan geen oplossing vinden. Ik ben al gaan zoeken met een registry editro op mijn pocket pc, maar ook hier heb ik nog niets kunnen vinden.

Volgens mij is een deel van het probleem dat de TU time scale op 15 minuten heeft staan en pocket outlook minimaal 30 min. heeft.

Als iemand een oplossing heeft zou dat zeer relaxed zijn.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik heb er geen ervaring mee (doneer me een PocketPC en ik zoek het voor je uit O-) :+ ) maar verplaats even van SA naar OFF omdat vooral ook de Outlook-koppeling me van belang lijkt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• gonkerd
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 21:04
De oplossing voor ons probleem is te upgraden naar versie 4 van microsoft activesync. Let wel dit is een developers preview. Lees eerst onderstaande pagina goed door en kijk of je aan de eisen voldoet.

http://www.hpcfactor.com/support/syncsoft/activesync4/

Dit is de microsoft page waar je AS 4 kan downloaden.
http://msdn.microsoft.com...le/downloads/default.aspx

Verwijderd

Topicstarter
Haha, dacht dus echt dat het aan mijn instellingen lag. Dus ben blij dat nog meer mensen het probleem kennen.

Ik voldoe aan de minimale eisen voor het gebruik van Active Sync 4.0. Ik ga deze dus proberen. Super bedankt voor je info.